Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
autotuning_sem
Berichten: 139
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 13:53
Locatie: Doesburg

Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Bericht door autotuning_sem »

Ik ben van plan me Tannoy 635 Rosewoods in te ruilen op andere speakers.
Ik wil hierbij een omruil-actie doen of geld van hun kant erbij (dat liever).

Nou ben ik dus aan het denken wat ik het beste kan kopen.Ik zit te denken aan de volgende luidsprekers:
- Tannoy DC 200
- Tannoy Dorset of Mayfair
- B&W 603 S2
- Chario Syntar 200Tower

Wie heeft deze speakers gehoord (als refenrentie tegen elkaar of tegen mijn 635s) en kan me vertellen hoe het ongeveer klinkt. Waar ik van hou:
Hoog, mooi Hoog, maar bas moet ook niet ontbreken.

Ook kunnen jullie me andere ideeen geven.

mvg Sem
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Bericht door amanda »

autotuning_sem schreef:
Ook kunnen jullie me andere ideeen geven.

mvg Sem
Zelf bouwen :mrgreen:
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Bericht door SARK »

:lol:
Bijlagen
cat-laughs-hard.jpg
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Bericht door dre »

op zich niet zo`n slecht idee! :mrgreen:
Gebruikersavatar
autotuning_sem
Berichten: 139
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 13:53
Locatie: Doesburg

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Bericht door autotuning_sem »

lol, dat kan natuurlijk ook. Iemand een bestaands setje ofso wat ze weten?
of beter...

oltimer Tannoys in een BETERE kast bouwen
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Bericht door wouter »

Wel mooie Kenwood :wink:
Gebruikersavatar
autotuning_sem
Berichten: 139
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 13:53
Locatie: Doesburg

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Bericht door autotuning_sem »

ghehe thnks, helaas begint ie licht te kraken in output selector en balance knop. Ben momenteel opzoek naar een denon PMA1500R
Plaats reactie