Is dit een goede prijs???
Geplaatst: zo 27 dec 2009, 12:19
Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb op Marktplaats mijn Tannoy D50/635 Rosewood te koop staan.
Ze staan te koop omdat ik wat laag mis.
Ik wil dus of een Upgrade, of bijv. Chario's kopen (of duurdere voor upgrade, of de Syntar Tower 100/200 met sub onderin).
Ik spaar namelijk voor een Arola (brommobiel) want ik wordt in april 16.
Nou heb ik dus een bod liggen van 600 Euro. Weten jullie of dit een goede prijs is?
Of denken jullie dat ik meer kan krijgen?
gr Sem =D
Ze staan te koop omdat ik wat laag mis.
Ik wil dus of een Upgrade, of bijv. Chario's kopen (of duurdere voor upgrade, of de Syntar Tower 100/200 met sub onderin).
Ik spaar namelijk voor een Arola (brommobiel) want ik wordt in april 16.
Nou heb ik dus een bod liggen van 600 Euro. Weten jullie of dit een goede prijs is?
Of denken jullie dat ik meer kan krijgen?
gr Sem =D