Pagina 1 van 1

Is dit een goede prijs???

Geplaatst: zo 27 dec 2009, 12:19
door autotuning_sem
Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb op Marktplaats mijn Tannoy D50/635 Rosewood te koop staan.
Ze staan te koop omdat ik wat laag mis.
Ik wil dus of een Upgrade, of bijv. Chario's kopen (of duurdere voor upgrade, of de Syntar Tower 100/200 met sub onderin).
Ik spaar namelijk voor een Arola (brommobiel) want ik wordt in april 16.

Nou heb ik dus een bod liggen van 600 Euro. Weten jullie of dit een goede prijs is?
Of denken jullie dat ik meer kan krijgen?

gr Sem =D

Re: Is dit een goede prijs???

Geplaatst: zo 27 dec 2009, 13:28
door JvS
Ik wil tussen januari en april mijn syntar 200 tower verkopen. Die mag/kan je kopen voor veel minder dan die 600. Dus als het voor jou een upgrade is, zit je met dat bod al goed.

Re: Is dit een goede prijs???

Geplaatst: zo 27 dec 2009, 13:37
door autotuning_sem
heb je foto's van je Charios? zou je me ze kunnen mailen of een PB sturen? ook met jouw vraagprijs dan =D