Is dit een goede prijs???

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
autotuning_sem
Berichten: 139
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 13:53
Locatie: Doesburg

Is dit een goede prijs???

Bericht door autotuning_sem »

Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb op Marktplaats mijn Tannoy D50/635 Rosewood te koop staan.
Ze staan te koop omdat ik wat laag mis.
Ik wil dus of een Upgrade, of bijv. Chario's kopen (of duurdere voor upgrade, of de Syntar Tower 100/200 met sub onderin).
Ik spaar namelijk voor een Arola (brommobiel) want ik wordt in april 16.

Nou heb ik dus een bod liggen van 600 Euro. Weten jullie of dit een goede prijs is?
Of denken jullie dat ik meer kan krijgen?

gr Sem =D
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: Is dit een goede prijs???

Bericht door JvS »

Ik wil tussen januari en april mijn syntar 200 tower verkopen. Die mag/kan je kopen voor veel minder dan die 600. Dus als het voor jou een upgrade is, zit je met dat bod al goed.
Gebruikersavatar
autotuning_sem
Berichten: 139
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 13:53
Locatie: Doesburg

Re: Is dit een goede prijs???

Bericht door autotuning_sem »

heb je foto's van je Charios? zou je me ze kunnen mailen of een PB sturen? ook met jouw vraagprijs dan =D
Plaats reactie