Pagina 1 van 1

Philips doet weer buizen!

Geplaatst: do 24 dec 2009, 0:08
door Henkjan
een SACD speler kan ik er niet meer vinden, maar wel dit:
Afbeelding
http://www.consumer.philips.com/c/audio ... prd/nl/nl/

Re: Philips doet weer buizen!

Geplaatst: do 24 dec 2009, 0:11
door BertDB
Ziet er leuk uit :)
Alleen gaan ze gewoon mee met de opkomende buizen-hype.
De prijs van het apparaat zal er dan ook naar zijn vrees ik =;

edit: 400€ (moet beter leren kijken :oops: ).

valt nog mee, maartoch :arrow:

Zelfbouw FTW :mrgreen: