Philips doet weer buizen!
Geplaatst: do 24 dec 2009, 0:08
een SACD speler kan ik er niet meer vinden, maar wel dit:

http://www.consumer.philips.com/c/audio ... prd/nl/nl/
http://www.consumer.philips.com/c/audio ... prd/nl/nl/
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/