http://www.consumer.philips.com/c/audio ... prd/nl/nl/
Philips doet weer buizen!
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Philips doet weer buizen!
een SACD speler kan ik er niet meer vinden, maar wel dit:

http://www.consumer.philips.com/c/audio ... prd/nl/nl/
http://www.consumer.philips.com/c/audio ... prd/nl/nl/
Re: Philips doet weer buizen!
Ziet er leuk uit
Alleen gaan ze gewoon mee met de opkomende buizen-hype.
De prijs van het apparaat zal er dan ook naar zijn vrees ik
edit: 400€ (moet beter leren kijken
).
valt nog mee, maartoch
Zelfbouw FTW
Alleen gaan ze gewoon mee met de opkomende buizen-hype.
De prijs van het apparaat zal er dan ook naar zijn vrees ik
edit: 400€ (moet beter leren kijken
valt nog mee, maartoch
Zelfbouw FTW
