Aansluiting ECC99
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Aansluiting ECC99
Voor de ervaren buuznberends onder jullie vast een weet, voor mij als buuznnewbie even een twijfel: de aansluiting van een ECC99, zoals hier http://lib.store.yahoo.net/lib/thetubes ... -ECC99.pdf weergegeven, dit is toch de onderkant zoals je er tegenaan kijkt?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Aansluiting ECC99
Dacht het al wel, maar twijfelde omdat meestal bij componentjes de topview weergegeven wordt. Bedankt voor je reactie!
Bij buizen niet. Dit is gedaan zodat je pinning klopt als je het chassis op de kop hebt en erin aan het werk bent.
Ik kwam er onlangs achter dat in een Octal voet bij iedere pen een cijfertje stond, later bleek dat dat met de datasheet en het schema overeen kwam.
Da's pas handig!
zouden ze met Noval voeten ook moeten doen...
Da's pas handig!
Zulke noval voetjes bestaan wel hoor
Alleen worden de cijfertjes dan zò klein, en meestal alleen in reliëf, dus lastig te lezen
Maar is gewoon een kwestie van een 'ervaren Buizen Berend' zijn, dan is het net zoiets als klokkijken.
Maar is gewoon een kwestie van een 'ervaren Buizen Berend' zijn, dan is het net zoiets als klokkijken.
- RobertD
- Contacteer:
Ik ga weleens even met de zijkant van de punt van een stift over die nummertjes bij zo'n noval voetje, dan kun je ze beter lezen. (Ik begin ook de leesbril leeftijd te naderen...)