CSS TRio8 - een prachtige 8" woofer

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

CSS TRio8 - een prachtige 8" woofer

Bericht door Juoigâ »

Het leek me hoog tijd de Trio8 eens fatsoenlijk te introduceren hier op het forum.
Trio8 side.jpg
De Trio8 is de 1e uit een nieuwe lijn van subwoofers van CSS die ontwikkeld zijn op een zo goed mogelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Dus redelijke prijs, met de bekende CSS kwaliteit. Dus ook hier de gepatenteerde XBL² technologie, met bijbehorende grote Xmax (28mm p-p; Xmech = 38mm) en lage vervorming.
CSS_TRIO8.pdf
(162.61 KiB) 168 keer gedownload
Een ander voordeel van de XBL² technologie is dat daardoor de spreekspoel korter kan blijven, met een lagere massa en lagere inductie als resultaat. In combinatie met de resonantiearme kevlar/papier konus geeft dit een zeer breed inzetbereik, zodat de Trio8 niet alleen geschikt is voor compacte subwoofers, maar ook voor een 3weg of laag gecrosste 2weg.
trio8 freq-resp.jpg
en nog wat mooie plaatjes:
Trio8 bottom.jpg
Trio8 top.jpg
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: CSS TRio8 - een prachtige 8" woofer

Bericht door Roland »

Henkjan,

Je vergeet te vertellen wat al dat moois moet kosten!
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: CSS TRio8 - een prachtige 8" woofer

Bericht door Juoigâ »

ik moet de mensen toch nog wel een reden geven om m'n site te bezoeken :wink:



























naja, omdat je zo aandringt: €123,45
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: CSS TRio8 - een prachtige 8" woofer

Bericht door Ivo »

One possible use, hehehe...
[img]http://i670.photobucket.com/albums/vv68/geitmans/spud/IMG_1360.jpg[/img]
[img]http://i670.photobucket.com/albums/vv68/geitmans/spud/IMG_1360.jpg[/img]
[img]http://i670.photobucket.com/albums/vv68/geitmans/spud/responsoutside.jpg[/img]
[img]http://i670.photobucket.com/albums/vv68/geitmans/spud/responsoutside.jpg[/img]
Gebruikersavatar
jantje-secuur
Berichten: 943
Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
Locatie: Haarlem

Re: CSS TRio8 - een prachtige 8" woofer

Bericht door jantje-secuur »

Dat lijkt toch een heel andere driver. Gestampte vs gegoten korf, en de kleur ook van de poolplaat.
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: CSS TRio8 - een prachtige 8" woofer

Bericht door Ivo »

Klopt, deze tapped horn komt met twee aanbevolen drivers, de tangband W8-740 en de CSS Trio8 en de tangband is door deze bouwer gebruikt.
Plaats reactie