het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12412
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door pappaleo »

pappaleo schreef:
renderman schreef:
Pagina bestaat niet meer. Verkocht aan pappaleo?
Nee hoor, niets meer van gehoord.
Vandaag mailtje gehad dat ik ze op kan komen halen voor 100 euro.
Had ik niet meer verwacht.

Vandaag werd ik ook attent gemaakt op een andere leuke advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... e5504db095

Ook een paar transmissielijntjes die ik gebouwd heb, nou ik denk rond 1982/1983. 2 * KEF B110, in eerste instantie met een Multicel ribbon erin, later is dat een Focal T120 geworden.
Grappig dat dat ding nog steeds leeft :mrgreen:
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door avdboom »

Ik wil hem niet voor een habbekrats weg doen (omdat de centjes goed van pas zouden komen...), en bij een eerdere verkoop hier is er een hele rel geweest i.v.m. opbieden... Dus maar op MP gezet, maar wellicht dat er hier mensen interesse hebben? Even voor de duidelijkheid... hier gelden dus de MP regels... No Offence....

http://www.marktplaats.nl/a/boeken/tech ... ousPage=lr
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Marp »

avdboom schreef:
hier gelden dus de MP regels... No Offence....
Wat is het verschil? Of het nou een algemene regel is dat iets naar degene gaat die de vraagprijs ervoor geeft, of dat je dat zelf belooft:
Bij een bod van 40 euro is het boek direct van u!
Met die woorden mag een koper op marktplaats evengoed verwachten dat het boek naar hem gaat als hij de 1e is die dat bedrag wil betalen. ;) Ben je iemand die woord houdt, dan is er geen aanleiding om bang te zijn voor een rel daarover.
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door avdboom »

Het voornaamste was dat ik voor het forum een vriendenprijs van bijv. 25 euro meer gepast zou vinden, en niet per opbod of meteen een hoge prijs. Het boek is het waard tegenwoordig, maar het is niet in de formum/vrienden sfeer. De centjes komen echter goed van pas, dus vandaar maar voor MP gekozen.

Ik wilde het jullie alleen niet geheel onthouden, want misschien legt iemand er met liefde 40 euro voor neer :).

Gewoon goede bedoelingen en voorzichtigheid dus :)
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door OpaBert »

Voor die er geen 40 euro voor kunnen betalen Of achter het net vissen
bij de universiteit in Twente is dit te vinden
http://essay.utwente.nl/63147/1/luidsprekerkasten.pdf
http://www.the-paradox.nl/paradox/tips/nl
misschien niet zo goed, Maar zoals een oud gezegde , beter iets dan niets O:)
ik schreef dit in een opwelling
maar verwijderen lukt niet van een bericht
dus ik laat de commentaren maar ober me heen komen :hide:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12412
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door pappaleo »

pappaleo schreef:
pappaleo schreef:
renderman schreef:
Pagina bestaat niet meer. Verkocht aan pappaleo?
Nee hoor, niets meer van gehoord.
Vandaag mailtje gehad dat ik ze op kan komen halen voor 100 euro.
Had ik niet meer verwacht.
Ik had dus gevraagd waar ze woonden: geen antwoord.
Na een paar dagen nog maar een keer gevraagd, krijg ik zojuist het antwoord: sorry, ze zijn al weg.

Verkoper: krabal Lekker betrouwbaar. :^o
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door ray5150 »

Op Circuits online.nl staat een Relaixed versie 1 als bouwpakket zijnde te koopt :
http://www.circuitsonline.net/aanbod/13 ... e-amp.html
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door John P »

Ze zien ze vliegen: "The first levitating sound device" http://www.omone.com/om-one
Martin778
Berichten: 377
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 13:48

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Martin778 »

pappaleo schreef:
pappaleo schreef:
pappaleo schreef:
Nee hoor, niets meer van gehoord.
Vandaag mailtje gehad dat ik ze op kan komen halen voor 100 euro.
Had ik niet meer verwacht.
Ik had dus gevraagd waar ze woonden: geen antwoord.
Na een paar dagen nog maar een keer gevraagd, krijg ik zojuist het antwoord: sorry, ze zijn al weg.

Verkoper: krabal Lekker betrouwbaar. :^o
Is een goede kennis van mij ;) Hij moet er van leven dus bij hem is het echt wie eerst komt eerst maalt, mailen heeft derhalve weinig zin.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Marp »

Martin778 schreef:
Hij moet er van leven dus bij hem is het echt wie eerst komt eerst maalt, mailen heeft derhalve weinig zin.
Hij zal toch minimaal een adres moeten verstrekken aan degene die erom mag komen.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12412
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door pappaleo »

Marp schreef:
Martin778 schreef:
Hij moet er van leven dus bij hem is het echt wie eerst komt eerst maalt, mailen heeft derhalve weinig zin.
Hij zal toch minimaal een adres moeten verstrekken aan degene die erom mag komen.
Inderdaad. En de verkoopmethode is ook twijfelachtig. Als je contact hebt met een verkoper en hebt een prijs afgesproken (en dus een overeenkomst) , dan is het toch behoorlijk lullig als ze dan gewoon aan een ander verkocht worden omdat die een tientje meer geeft.

Sorry hoor, maar in mijn ogen ben je dan onbetrouwbaar.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door ray5150 »

+1.

Juist als het je handel is, is een goed klanten contact van levensbelang.
nu ontstaat er slechte publiciteit die over de hele site door tientallen zo niet honderden mensen gelezen word, en deze verkoper zullen mijden als de pest.
Martin778 schreef:
Is een goede kennis van mij ;) Hij moet er van leven dus bij hem is het echt wie eerst komt eerst maalt, mailen heeft derhalve weinig zin.
Klinkt alsof je het over Europe Audio hebt. ook zo'n bedrijf dat door zijn correcte mail gedrag en klanten behandeling lekker positief in de publiciteit staat.
Ik denk dat als je maat zo bezig blijft, hij binnenkort een bijstandsuitkering kan gaan halen...
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door ray5150 »

Is er nog iemand die een plekje heeft voor een stalen brug van 335 meter lang ?
Tegen elk aannemelijk bod, wel zelf ophalen. wordt om begrijpelijke redenen niet verstuurd... :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12412
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Is er nog iemand die een plekje heeft voor een stalen brug van 335 meter lang ?
Tegen elk aannemelijk bod, wel zelf ophalen. wordt om begrijpelijke redenen niet verstuurd... :rofl: :rofl: :rofl:
Wij zijn PostNL, en we hebben wat voor je....
:lagge: :lagge: :lagge:
Martin778
Berichten: 377
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 13:48

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Martin778 »

ray5150 schreef:
+1.

Klinkt alsof je het over Europe Audio hebt. ook zo'n bedrijf dat door zijn correcte mail gedrag en klanten behandeling lekker positief in de publiciteit staat.
Ik denk dat als je maat zo bezig blijft, hij binnenkort een bijstandsuitkering kan gaan halen...
Ik had het over de verkoper 'krabal' uit noordwijk en ja die zit al op uitkering volgens mij ;)
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door CarloPJB »

http://link.marktplaats.nl/m836286907

Hier met goed fatsoen een PD2150 mee aan te sturen of moet ik dan toch naar de 700w versie?
Gebruikersavatar
renderman
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 11:49
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door renderman »

Het zal wel gaan maar zou toch iets zwaarders nemen, anders is het zonde van de capaciteit van je woofer. Misschien is dit iets voor je:

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr

Die is te bruggen, dan heb je bijna dubbel zoveel vermogen.
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Jan Geert »

Zo, dan kun je voorlopig weer vooruit!

http://link.marktplaats.nl/m837424242
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door OpaBert »

Hij adverteerd Onder 2 namen
Classics en Retro Inn
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door ray5150 »

Jan Geert schreef:
Zo, dan kun je voorlopig weer vooruit!

http://link.marktplaats.nl/m837424242
Een wat grotere werk/opslag ruimte zou dan ook wel van pas komen...
boeing-factory-everett-wa.jpg
:lol: :lol: :lol: :lol:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Zweitse »

Bert61 schreef:
Hij adverteerd Onder 2 namen
Classics en Retro Inn
Wat wil je daar mee suggereren?
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Marp »

Wel 2 namen maar 1 identiteit. Hij heeft gewoon zijn gebruikersnaam op 16 juni gewijzigd.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door CarloPJB »

renderman schreef:
Het zal wel gaan maar zou toch iets zwaarders nemen, anders is het zonde van de capaciteit van je woofer. Misschien is dit iets voor je:

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr

Die is te bruggen, dan heb je bijna dubbel zoveel vermogen.

Die had ik ook gezien :goedzo:

Heb twee woofers en ga er stereo mee draaien . Wordt dus nog even doorsparen en dan toch voor de Hypex 700 gaan.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door ray5150 »

En dan 1 of 2 stuks UCD700, Carlo ?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door OpaBert »

Bert61 schreef:
Hij adverteerd Onder 2 namen
Classics en Retro Inn

Wat wil je daar mee suggereren?
Niets Zweitse Maar het viel me op 8)
Plaats reactie