Vandaag mailtje gehad dat ik ze op kan komen halen voor 100 euro.pappaleo schreef:Nee hoor, niets meer van gehoord.renderman schreef:Pagina bestaat niet meer. Verkocht aan pappaleo?
Had ik niet meer verwacht.
Vandaag werd ik ook attent gemaakt op een andere leuke advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... e5504db095
Ook een paar transmissielijntjes die ik gebouwd heb, nou ik denk rond 1982/1983. 2 * KEF B110, in eerste instantie met een Multicel ribbon erin, later is dat een Focal T120 geworden.
Grappig dat dat ding nog steeds leeft
