Pagina 38 van 42

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 24 nov 2023, 21:19
door Pjotr
Dat werkt gewoon prima bij mij hier met FF. Maar je moet wel even over de quote button gaan tot daar waar het handje verschijnt. En er dan pas op klikken. Ben het wel met je eens dat het wat soepeler kan, maar het werkt wel!

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 24 nov 2023, 21:33
door SSassen
Ik gebruik Chrome, net als zo'n 95% van alle PC gebruikers wereldwijd en het werkt gewoon vaker niet dan wel, dus óf zorg dat het werkt óf schakel deze functie uit, ik ga geen andere browser installeren alleen voor ZBA.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 24 nov 2023, 22:02
door Leeuwarden
Is dat een bewezen feit, die 95%?

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 24 nov 2023, 22:43
door pappaleo
Ik gebruik chrome op de telefoon en daar werkt het helemaal niet. Dus ook geen problemen mee :mrgreen:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 24 nov 2023, 23:16
door hannesie
Edge is ook op Chrome gebaseerd, en die gebruik ik dan ook niet, maar wel de normale versie van Chrome, al jaren trouwens, heb niet zoveel problemen met de opzet.

De functie die dan alleen maar gebruikt hoeft te worden als er al een keer gereageerd is op een reactie, en dat heeft Sander nog niet gelezen denk ik.

Verandering is dan even aanpassen, en als je dat weet is het gewoon doen, en geen problemen.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 24 nov 2023, 23:45
door Henkjan
SSassen schreef: vr 24 nov 2023, 21:33
Ik gebruik Chrome, net als zo'n 95% van alle PC gebruikers wereldwijd en het werkt gewoon vaker niet dan wel, dus óf zorg dat het werkt óf schakel deze functie uit, ik ga geen andere browser installeren alleen voor ZBA.
hier ook chrome, werkt prima zoals Pjotr omschrijft. wel gaat t raar als die zwevende box boven een andere link zit

maar de oude quote functie is er ook nog gewoon hoor (hele bericht quoten)

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 24 nov 2023, 23:48
door Leeuwarden
Mac met Safari werk niet…

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: za 25 nov 2023, 10:39
door ray5150
Ik hoor blijkbaar bij de enkele procenten van de bevolking die "gewoon" Edge op de PC gebruiken.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: za 25 nov 2023, 11:35
door FR_Aad
Dat hoor je inderdaad niet vaak

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: za 25 nov 2023, 11:37
door pappaleo
Ik heb momenteel nog 2 opdrachten. Bij de één "moet" ik Edge gebruiken, bij de andere Chrome.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: za 25 nov 2023, 11:41
door Pjotr
FR_Aad schreef: za 25 nov 2023, 11:35
Dat hoor je inderdaad niet vaak
Het is ook rommel. Het volgt je surfgedrag waarna MS je bestookt met advertising. Google is er niks bij.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: za 25 nov 2023, 11:58
door pappaleo
Windows 11 is inderdaad dramatisch qua tips, advertising etc. Elke beweging die je maakt heeft wel een of andere irritatieverhogende popup tot gevolg.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 26 jan 2024, 10:17
door pappaleo
Ik krijg de indruk dat in "telefoon" modus de fontsize kleiner is geworden, klopt dat? Het is nu op de grens van bril pakken, zeker bij schemerlicht.
En, zoals bekend, ben ik nog veel te jong voor een leesbril.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 26 jan 2024, 11:07
door ray5150
Bij Android kun je redelijk simpel de lettergrootte instellen.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 26 jan 2024, 11:25
door pappaleo
Ja, maar dat geldt dan voor alle sites. Alleen ZBA bedient zich van een klein font.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 26 jan 2024, 13:07
door Marp
Kan dat niet toch een individuele instelling zijn? Of wellicht een verandering in de beschikbare lettertypen op het toestel? De mobiele- en desktop-modus gebruiken dezelfde tekstinstelling, en is al erg lang onveranderd.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 10:24
door SSassen
Forumwaarschuwing ontvangen
Verstuurd op: vr feb 16, 2024 9:35
Van: Henkjan
Ontvanger: SSassen

Dit is een waarschuwing die je ontvangen hebt van een beheerder of moderator van dit forum.

we hebben het er eerder over gehad: niet alle onzin en getrol laten we staan, dat wordt zonder uitleg verwijderd. dat geldt voor ds23man, maar net zo goed voor jou. en dan ga je niet weer vergelijken met dictaturen. dan gaat dat net zo snel ook weg. je kan ook wegblijven als het je hier niet meer bevalt.

Henkjan, je gaat niet zomaar reacties weghalen die niet ingaan tegen de forumregels. Zo simpel is het feitelijk, en de reden dat het mij hier niet bevalt ben jij, het waarom lijkt me duidelijk, of moet ik het uitleggen?

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 10:33
door Walt
Extra uitleg is altijd goed…

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 11:06
door Pjotr
Sander, af en toe moet er een doekje over de tafel gehaald. Anders koekt het zo aan.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 11:17
door Henkjan
@SSassen: hengel je nou naar een ban of snap je het echt niet? off topic halen we gewoon weg om te voorkomen dat topics ontaarden in gezwets en er nog meer mensen afhaken. en daar hoeft t mod team niet steeds verantwoording over af te leggen

Als je het niet bevalt hier, dan blijf je gewoon weg, simpel zat. niemand verplicht je om hier te zijn.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 11:19
door SSassen
Maar dat gebeurt zo selectief en da's nu net het probleem.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 11:20
door Henkjan
tuurlijk selectief, we denken er wel over na ja.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 11:23
door SSassen
@Henkjan: Ik snap meer dan jij ooit zult begrijpen, dus maak je daar maar geen zorgen om. Wat gewoon niet kan is dat jij uit geheel eigen beweging en inzicht reacties verwijdert, da's niet goed te praten, ook niet met 'we halen reacties weg die ontaarden in gezwets', want wie bepaalt of iets gezwets is, juist, jij. En da's precies het probleem, jij heb dictatoriale trekjes en daar ageer ik met klem tegen. Niet alleen namens mijzelf, maar ook namens iedereen waarvan je reacties hebt verwijderd omdat die niet passen binnen jouw opvattingen van 'gezwets'. Snap je dat nu echt niet?

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 11:25
door SSassen
Oh, en zodat daar geen twijfel over bestaat: ik vind Henkjan een lul met vingers, een ruggengraatloze klootzak, altijd al gevonden op basis van gedrag, dit gaat terug naar de allereerste Audio Special en de vraag of hij een artikel wilde aanleveren. Alles moest op zijn manier ipv. dat hij rekening hield met de eindredactie en de deadline bij de drukker. Dus ja, ik spreek uit ervaring.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Geplaatst: vr 16 feb 2024, 11:28
door SSassen
Oh, en voordat ik het vergeet: weet je wie ook dreigt met een ban als je kritische geluiden laat horen? Juist, Kim Jong Un van Noord Korea. Als ik dus nu een ban aan mijn broek heb is duidelijk hoe de vlag hangt,