Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat werkt gewoon prima bij mij hier met FF. Maar je moet wel even over de quote button gaan tot daar waar het handje verschijnt. En er dan pas op klikken. Ben het wel met je eens dat het wat soepeler kan, maar het werkt wel!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik gebruik Chrome, net als zo'n 95% van alle PC gebruikers wereldwijd en het werkt gewoon vaker niet dan wel, dus óf zorg dat het werkt óf schakel deze functie uit, ik ga geen andere browser installeren alleen voor ZBA.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik gebruik chrome op de telefoon en daar werkt het helemaal niet. Dus ook geen problemen mee 
Re: Wat vinden we van 't forum?
Edge is ook op Chrome gebaseerd, en die gebruik ik dan ook niet, maar wel de normale versie van Chrome, al jaren trouwens, heb niet zoveel problemen met de opzet.
De functie die dan alleen maar gebruikt hoeft te worden als er al een keer gereageerd is op een reactie, en dat heeft Sander nog niet gelezen denk ik.
Verandering is dan even aanpassen, en als je dat weet is het gewoon doen, en geen problemen.
De functie die dan alleen maar gebruikt hoeft te worden als er al een keer gereageerd is op een reactie, en dat heeft Sander nog niet gelezen denk ik.
Verandering is dan even aanpassen, en als je dat weet is het gewoon doen, en geen problemen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
hier ook chrome, werkt prima zoals Pjotr omschrijft. wel gaat t raar als die zwevende box boven een andere link zit
maar de oude quote functie is er ook nog gewoon hoor (hele bericht quoten)
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik hoor blijkbaar bij de enkele procenten van de bevolking die "gewoon" Edge op de PC gebruiken.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik heb momenteel nog 2 opdrachten. Bij de één "moet" ik Edge gebruiken, bij de andere Chrome.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Windows 11 is inderdaad dramatisch qua tips, advertising etc. Elke beweging die je maakt heeft wel een of andere irritatieverhogende popup tot gevolg.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik krijg de indruk dat in "telefoon" modus de fontsize kleiner is geworden, klopt dat? Het is nu op de grens van bril pakken, zeker bij schemerlicht.
En, zoals bekend, ben ik nog veel te jong voor een leesbril.
En, zoals bekend, ben ik nog veel te jong voor een leesbril.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Bij Android kun je redelijk simpel de lettergrootte instellen.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ja, maar dat geldt dan voor alle sites. Alleen ZBA bedient zich van een klein font.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Kan dat niet toch een individuele instelling zijn? Of wellicht een verandering in de beschikbare lettertypen op het toestel? De mobiele- en desktop-modus gebruiken dezelfde tekstinstelling, en is al erg lang onveranderd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Forumwaarschuwing ontvangen
Verstuurd op: vr feb 16, 2024 9:35
Van: Henkjan
Ontvanger: SSassen
Dit is een waarschuwing die je ontvangen hebt van een beheerder of moderator van dit forum.
we hebben het er eerder over gehad: niet alle onzin en getrol laten we staan, dat wordt zonder uitleg verwijderd. dat geldt voor ds23man, maar net zo goed voor jou. en dan ga je niet weer vergelijken met dictaturen. dan gaat dat net zo snel ook weg. je kan ook wegblijven als het je hier niet meer bevalt.
Henkjan, je gaat niet zomaar reacties weghalen die niet ingaan tegen de forumregels. Zo simpel is het feitelijk, en de reden dat het mij hier niet bevalt ben jij, het waarom lijkt me duidelijk, of moet ik het uitleggen?
Verstuurd op: vr feb 16, 2024 9:35
Van: Henkjan
Ontvanger: SSassen
Dit is een waarschuwing die je ontvangen hebt van een beheerder of moderator van dit forum.
we hebben het er eerder over gehad: niet alle onzin en getrol laten we staan, dat wordt zonder uitleg verwijderd. dat geldt voor ds23man, maar net zo goed voor jou. en dan ga je niet weer vergelijken met dictaturen. dan gaat dat net zo snel ook weg. je kan ook wegblijven als het je hier niet meer bevalt.
Henkjan, je gaat niet zomaar reacties weghalen die niet ingaan tegen de forumregels. Zo simpel is het feitelijk, en de reden dat het mij hier niet bevalt ben jij, het waarom lijkt me duidelijk, of moet ik het uitleggen?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Sander, af en toe moet er een doekje over de tafel gehaald. Anders koekt het zo aan.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
@SSassen: hengel je nou naar een ban of snap je het echt niet? off topic halen we gewoon weg om te voorkomen dat topics ontaarden in gezwets en er nog meer mensen afhaken. en daar hoeft t mod team niet steeds verantwoording over af te leggen
Als je het niet bevalt hier, dan blijf je gewoon weg, simpel zat. niemand verplicht je om hier te zijn.
Als je het niet bevalt hier, dan blijf je gewoon weg, simpel zat. niemand verplicht je om hier te zijn.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
@Henkjan: Ik snap meer dan jij ooit zult begrijpen, dus maak je daar maar geen zorgen om. Wat gewoon niet kan is dat jij uit geheel eigen beweging en inzicht reacties verwijdert, da's niet goed te praten, ook niet met 'we halen reacties weg die ontaarden in gezwets', want wie bepaalt of iets gezwets is, juist, jij. En da's precies het probleem, jij heb dictatoriale trekjes en daar ageer ik met klem tegen. Niet alleen namens mijzelf, maar ook namens iedereen waarvan je reacties hebt verwijderd omdat die niet passen binnen jouw opvattingen van 'gezwets'. Snap je dat nu echt niet?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Oh, en zodat daar geen twijfel over bestaat: ik vind Henkjan een lul met vingers, een ruggengraatloze klootzak, altijd al gevonden op basis van gedrag, dit gaat terug naar de allereerste Audio Special en de vraag of hij een artikel wilde aanleveren. Alles moest op zijn manier ipv. dat hij rekening hield met de eindredactie en de deadline bij de drukker. Dus ja, ik spreek uit ervaring.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Oh, en voordat ik het vergeet: weet je wie ook dreigt met een ban als je kritische geluiden laat horen? Juist, Kim Jong Un van Noord Korea. Als ik dus nu een ban aan mijn broek heb is duidelijk hoe de vlag hangt,
