Willy_61 schreef:Je zal het toch moeten vinden , en met je ohmmeter op de stand "verbindingenn controleren , waar je dus een fluittoon krijgt als er een verbinding is.
1 pen op de aarde van de HS en de andere op de +300V, dan overal eens met de kabels bewegen om te zien of er contact ontstaat. enz...dus als dat niks oplevert, uitvoeren met 2de pen op 1 vd 220V pennen.
Waarschijnlijk raakt ergens één van die draden de aarde van de HS of zit er één gekneld zoals je er nog hebt gevonden.
Ik weet het niet zeker , maar heb het idee dat de onderkant van de voedingsprint te dicht op de metalen kap van de ringkern trafo zit.
Maar meten doe ik niks Willy
Als ik de afstandbussen met 3 mm verleng kom ik met het koel profiel tegen de kap
Ik heb nog dunne epoxy printplaat zonder koper
Die zal ik er tussen leggen , maar het kan zomaar zijn dat het van buiten de versterker zit
Er hangt een scoop aan een functie generator daar kan het ook aan liggen
Ben er gisteren morgen meegestopt en vandaag ook klaar er mee
Zal een nieuwe set printen bij je bestellen , door al dat gepruts met meet pennen frunniken tot ze contact maken
Het wordt steeds meer een expirimenteer bord met draadjes er aan
bijna uitgetikte aardsporen die onder het relais doorloopt op de voeding bijna een gat in de print onder die weerstand
Maar daar zitten wel sporen
Het doet zeer aan Mn ogen
De meeste onderdelen krijg ik er eenvoudig af
En wat ik nieuw moet aan schaffen zal niet zo veel zijn