Hallo forumleden,
Hierbij een kort verslagje van mijn bevindingen van een weekendje X-fi
Ten eerste vond ik het erg leuk dat er zoveel ZBA leden bij Daudio zijn langs geweest dit weekend. Dat deed Jeroen en mij erg goed.
Ook leuk om te horen en te lezen dat jullie zien dat onze luidspreker steeds beter wordt. Naast dat we zelf kritisch luisteren vinden we het ook altijd fijn om reacties van jullie te ontvangen. Hierdoor kunnen wij van onze luidspreker een top spreker maken.
Wij hebben het twee dagen heel erg druk gehad. Met heel veel mensen gesproken en heel veel verschillende muziek afgespeeld. Het is fantastisch om te zien dat luisteraars 2 to 3 keer terugkomen. Een man met zijn vrouw gaf mij aan dat hij bij ons was geweest en toen pas na twee uur weer muziek gehoord had, uit een Blumenhofer (48.000 euro), en terugkwam om te checken welke ze nu mooier vonden. Hij zei vervolgens, "Als ze even duur geweest waren, zou het een hele moeilijke keuze geweest zijn". Een prachtig compliment! Hij gaat hem kopen. Een andere man kwam samen met zijn zoon terug en zei, "Het was jammer dat ik jullie meteen bij binnenkomst heb gehoord, daarna heb ik eigenlijk nergens meer muziek gehoord". En zo heb ik vele complimenten mogen ontvangen. Ik wist af en toe niet hoe ik erbij moest kijken
Ook kregen we steeds meer bezoek van de concurrentie. Leuk om te zien dat ze allemaal kwamen kijken. Van vele te horen gekregen dat ze het geweldig vonden klinken. De heren van Pink Faun zeiden zelfs, "Goed dat er innovatieve spelers als jullie bijkomen, dat houdt ons scherp. Welkom in de audio markt". Ook Cees Ruijtenberg van Metrum Acoustics verteld mij dat het gonsde dat bij Daudio wat moois was te horen.
Fritz de With, die in januari de CD van de All Times Bigband (waar ik bij zing) heeft gerecenseerd met "Warm aanbevolen" in Music Emotion, is ook nog langsgeweest. Hij nam een prachtige test CD van Siltech mee, die hij heeft opgenomen. Jullie hebben zijn uitspraak al gelezen in het berichtje van Jeroen. Hij was erg onder de indruk gaf hij mij later nog aan.
En volgend jaar wil hij onze Bigband live opnemen tijdens de X-fi. Dat wordt erg leuk natuurlijk! Ik heb er zin in.
Kortom:
- Veel enthousiaste ZBA-ers gezien
- Veel enthousiaste luisteraars gehad, waarvan we heel veel koopsignalen hebben ontvangen. Dat belooft wat.
- Veel concurrenten/collega's mogen ontvangen, en die komen niet zomaar langs
Oftewel wij hadden een TOP weekend!!!
Oh ja en als iemand nog foto's bij ons gemaakt heeft. Kan die dan hier posten. En aan mij mailen (
hans@daudio.nl) Alvast bedankt!
Groet, Hans