Volgens mij is de volgorde niet helemaal juist.
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
WTF = What the Fuck?
Volgens mij is de volgorde niet helemaal juist.
Volgens mij is de volgorde niet helemaal juist.
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 13 feb 2022, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Je zal maar zo heten...
Maar dat is DE Peter Belt van Walt niet. Al doet hij ook iets met de verkoop van spullen. Heeft weinig zin om met hem bezig te zijn hier
We zullen eens echt lampje aan doen wat meer licht op de theorie van Belt doet vallen. De theorie van Belt is simpel, zoals hij het zelf omschrijft in een van zijn geschriften:
"Als jij het zo ervaart dan is het voor jou zo"
Meer is het niet. Dat impliceert dat als een ander het niet ervaart dat het voor die ander helemaal niet zo hoeft te zijn.
Wat een heerlijk nietszeggendheid weer Walt. Dat doet Belt echt te kort
"Als jij het zo ervaart dan is het voor jou zo"
Meer is het niet. Dat impliceert dat als een ander het niet ervaart dat het voor die ander helemaal niet zo hoeft te zijn.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Maar dat snapt Walt nog steeds nietDe theorie van Belt is simpel, zoals hij het zelf omschrijft in een van zijn geschriften:
"Als jij het zo ervaart dan is dat voor jou zo"
Meer is het niet. Dat impliceert dat als een ander het niet ervaart dat het voor die ander helemaal niet zo hoeft te zijn.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Er is voor jou weer genoeg te koop.
https://pwbelectronics.co.uk/images-of- ... #comment-3 , maar niet op marktplaats.
https://pwbelectronics.co.uk/images-of- ... #comment-3 , maar niet op marktplaats.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat ik zeg: tevredenheid over de aankoop van de lamp verbetert de ervaren klankkwaliteit. En: Na een drukke werkweek klinkt het bij mij bagger. Maar er bestaan natuurlijk ingrepen die een kritisch a/b vergelijk overleven, uitgerust beluisterd, of niet.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
In de geneeskunde werken placebos bijzonder efficiënt, al doen dure placebos het beter dan goedkope, en door doktoren voorgeschreven beter dan zelfmedicatie. Logisch.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Jawel, maar wat is het dan voor een audioziekte waarvoor middelen als audiolampen en WA stickers enz. genezend werken? Alhoewel dat bij Walt altijd maar voor eventjes is. Het staat al snel weer op Marktplaats.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Niet correct, ik verkoop zelden tweaks, wel gebruik ik niet alles tegelijk, bijv. de Kemp pluggen zitten nu niet in de set.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Tja , dan krijgt hij medicijnen, neemt hij ze nietNiet correct, ik verkoop zelden tweaks, wel gebruik ik niet alles tegelijk, bijv. de Kemp pluggen zitten nu niet in de set.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hallo Hans,
Teveel tweaks, dan weet je op den duur ook niet meer welke tweak wat doet. Eigenlijk wil ik op termijn zoveel mogelijk overstappen op de Van der Heide filosofie, en daaruit voort vloeiende tweaks.
@Henkjan, komt bij Groenrijk vandaan, is officieel een planten staander.
Gr. Walter
Teveel tweaks, dan weet je op den duur ook niet meer welke tweak wat doet. Eigenlijk wil ik op termijn zoveel mogelijk overstappen op de Van der Heide filosofie, en daaruit voort vloeiende tweaks.
@Henkjan, komt bij Groenrijk vandaan, is officieel een planten staander.
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als je alles van een ander leent........??
Ik kan dat met moeite geen filosofie noemen, het is in mijn beleving een vage benadering, waarbij je niet weet waar je uit komt, en heb dan nog liever nullen en 1111 tjes. Die kan ik beter aansturen, en ook zonder olie of schimmige handelingen.
Want schimmig zijn je foto's.......

Ik kan dat met moeite geen filosofie noemen, het is in mijn beleving een vage benadering, waarbij je niet weet waar je uit komt, en heb dan nog liever nullen en 1111 tjes. Die kan ik beter aansturen, en ook zonder olie of schimmige handelingen.
Want schimmig zijn je foto's.......
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Volgens mij is het juist wel voorspelbaar waar je uitkomt, maar hoever je komt zal ervan afhangen hoever je de modificaties doorvoert. Niet alle apparatuur schijnt structuurinfo voldoende door te laten bijvoorbeeld.
Maar ga anders eerst eens een keer luisteren bij iemand als TvW of een ander die zijn set volledig volgens VdH heeft opgebouwd.
Maar ga anders eerst eens een keer luisteren bij iemand als TvW of een ander die zijn set volledig volgens VdH heeft opgebouwd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Tja Hans, bij v.d. Heide moet je het van je van de "Structuurinformatie" hebben. Naast Het geluid wat niet mag, zijn dat vooral de regels die er niet staan. Zie ook deze: https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopi ... 8#p1909688
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 13 feb 2022, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hallo Pjotr,
Leen anders eens een audiotegel bij Berret, kost je niks en dan heb je een echte ervaring om over te schrijven, draagt wat meer bij.
Leen anders eens een audiotegel bij Berret, kost je niks en dan heb je een echte ervaring om over te schrijven, draagt wat meer bij.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Kijk dat is nou precies wat die tegels zo beroerd maken. Jij probeert ze steeds door onze strot te duwen en dat past niet Walt!
B.t.w. ik heb die tegels en audiolampen al eens bij anderen mogen bewonderen... Meer dan dure, en in mijn ogen lelijke, kamer aankleding kan ik er niet van maken. Als het jou bevredigt is dat prima maar hou je jas dicht a.u.b.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Volgens mij kan het dan al beter werken bij mensen die de structuur missen, en dat dus nodig hebben.Pjotr schreef: ↑zo 13 feb 2022, 15:41Tja Hans, bij v.d. Heide moet je het van je van de "Structuurinformatie" hebben. Naast Het geluid wat niet mag, zijn dat vooral de regels die er niet staan. Zie ook deze: https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopi ... 8#p1909688
Heb zelf nog niet die indruk dat ik het al/nog nodig op mijn leeftijd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hallo Pjotr,
Dat jij niet in de werking gelooft is nu wel duidelijk. Echter momenteel zijn dit de tweaks waar ik mee bezig ben, dus hier gaat het topic nu over. Het staat je vrij even niet mee te lezen, misschien over een paar maanden gaat het weer over zekeringen ofzo, meer jou ding…
Groetjes Walter
Dat jij niet in de werking gelooft is nu wel duidelijk. Echter momenteel zijn dit de tweaks waar ik mee bezig ben, dus hier gaat het topic nu over. Het staat je vrij even niet mee te lezen, misschien over een paar maanden gaat het weer over zekeringen ofzo, meer jou ding…
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik speel nu met Siltech SQ88 G5 tussen cd-speler en ASP, vandaar met Siltech SQ28 G5 naar de versterker voor het laag, en Daudio zilver/goud airtube interlink naar versterker voor midhoog. Op MP staat een setje SQ88 G5, dat zou een mooie upgrade zijn voor de SQ28, eens kijken of we die kunnen bemachtigen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mooie aanwinst! 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bedankt Dre!
Lastig te vinden dit model, ik was al geruime tijd op zoek moet ik zeggen.
Lastig te vinden dit model, ik was al geruime tijd op zoek moet ik zeggen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zit hij er al aan?
