3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door hannesie »

WTF = What the Fuck?

Volgens mij is de volgorde niet helemaal juist. :rofl:
wft.jpg
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 13 feb 2022, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36759
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Pjotr »

Je zal maar zo heten... :? Maar dat is DE Peter Belt van Walt niet. Al doet hij ook iets met de verkoop van spullen. Heeft weinig zin om met hem bezig te zijn hier :twisted:

Walt schreef: zo 13 feb 2022, 9:03
Niet alleen geluid vermoed ik… ook bepaalde materialen, bijvoorbeeld de mantel om een interlink. Zie ook de theorie van Peter Belt.
Wat een heerlijk nietszeggendheid weer Walt. Dat doet Belt echt te kort :( We zullen eens echt lampje aan doen wat meer licht op de theorie van Belt doet vallen. De theorie van Belt is simpel, zoals hij het zelf omschrijft in een van zijn geschriften:

"Als jij het zo ervaart dan is het voor jou zo"

Meer is het niet. Dat impliceert dat als een ander het niet ervaart dat het voor die ander helemaal niet zo hoeft te zijn.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door hannesie »

De theorie van Belt is simpel, zoals hij het zelf omschrijft in een van zijn geschriften:

"Als jij het zo ervaart dan is dat voor jou zo"

Meer is het niet. Dat impliceert dat als een ander het niet ervaart dat het voor die ander helemaal niet zo hoeft te zijn.
Maar dat snapt Walt nog steeds niet
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Leuk leesvoer op deze site:

https://pwbelectronics.co.uk/
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door hannesie »

Er is voor jou weer genoeg te koop.
https://pwbelectronics.co.uk/images-of- ... #comment-3 , maar niet op marktplaats.
Wieger61
Berichten: 1426
Lid geworden op: zo 07 jun 2015, 15:02
Locatie: Amsterdam

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Wieger61 »

Wat ik zeg: tevredenheid over de aankoop van de lamp verbetert de ervaren klankkwaliteit. En: Na een drukke werkweek klinkt het bij mij bagger. Maar er bestaan natuurlijk ingrepen die een kritisch a/b vergelijk overleven, uitgerust beluisterd, of niet.
Wieger61
Berichten: 1426
Lid geworden op: zo 07 jun 2015, 15:02
Locatie: Amsterdam

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Wieger61 »

In de geneeskunde werken placebos bijzonder efficiënt, al doen dure placebos het beter dan goedkope, en door doktoren voorgeschreven beter dan zelfmedicatie. Logisch.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36759
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Pjotr »

Jawel, maar wat is het dan voor een audioziekte waarvoor middelen als audiolampen en WA stickers enz. genezend werken? Alhoewel dat bij Walt altijd maar voor eventjes is. Het staat al snel weer op Marktplaats.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Niet correct, ik verkoop zelden tweaks, wel gebruik ik niet alles tegelijk, bijv. de Kemp pluggen zitten nu niet in de set.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Mooie standaard gehaald voor onder de lamp:
Bijlagen
86660D0F-6A3A-470F-8F12-E4318AC87732.jpeg
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door hannesie »

Wieger61 schreef: zo 13 feb 2022, 12:30
In de geneeskunde werken placebos bijzonder efficiënt, al doen dure placebos het beter dan goedkope, en door doktoren voorgeschreven beter dan zelfmedicatie. Logisch.
Niet correct, ik verkoop zelden tweaks, wel gebruik ik niet alles tegelijk, bijv. de Kemp pluggen zitten nu niet in de set.
Tja , dan krijgt hij medicijnen, neemt hij ze niet
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33828
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Henkjan »

Walt schreef: zo 13 feb 2022, 14:59
Mooie standaard gehaald voor onder de lamp:
lijkt erg veel op een tafeltje :think:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Hallo Hans,

Teveel tweaks, dan weet je op den duur ook niet meer welke tweak wat doet. Eigenlijk wil ik op termijn zoveel mogelijk overstappen op de Van der Heide filosofie, en daaruit voort vloeiende tweaks.

@Henkjan, komt bij Groenrijk vandaan, is officieel een planten staander.

Gr. Walter
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door hannesie »

Als je alles van een ander leent........??

Ik kan dat met moeite geen filosofie noemen, het is in mijn beleving een vage benadering, waarbij je niet weet waar je uit komt, en heb dan nog liever nullen en 1111 tjes. Die kan ik beter aansturen, en ook zonder olie of schimmige handelingen.
Want schimmig zijn je foto's....... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Volgens mij is het juist wel voorspelbaar waar je uitkomt, maar hoever je komt zal ervan afhangen hoever je de modificaties doorvoert. Niet alle apparatuur schijnt structuurinfo voldoende door te laten bijvoorbeeld.

Maar ga anders eerst eens een keer luisteren bij iemand als TvW of een ander die zijn set volledig volgens VdH heeft opgebouwd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36759
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Pjotr »

Tja Hans, bij v.d. Heide moet je het van je van de "Structuurinformatie" hebben. Naast Het geluid wat niet mag, zijn dat vooral de regels die er niet staan. Zie ook deze: https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopi ... 8#p1909688
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 13 feb 2022, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Hallo Pjotr,

Leen anders eens een audiotegel bij Berret, kost je niks en dan heb je een echte ervaring om over te schrijven, draagt wat meer bij.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36759
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Pjotr »

Walt schreef: zo 13 feb 2022, 15:44
Hallo Pjotr,

Leen anders eens een audiotegel bij Berret, kost je niks en dan heb je een echte ervaring om over te schrijven, draagt wat meer bij.
Kijk dat is nou precies wat die tegels zo beroerd maken. Jij probeert ze steeds door onze strot te duwen en dat past niet Walt!

B.t.w. ik heb die tegels en audiolampen al eens bij anderen mogen bewonderen... Meer dan dure, en in mijn ogen lelijke, kamer aankleding kan ik er niet van maken. Als het jou bevredigt is dat prima maar hou je jas dicht a.u.b.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door hannesie »

Pjotr schreef: zo 13 feb 2022, 15:41
Tja Hans, bij v.d. Heide moet je het van je van de "Structuurinformatie" hebben. Naast Het geluid wat niet mag, zijn dat vooral de regels die er niet staan. Zie ook deze: https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopi ... 8#p1909688
Volgens mij kan het dan al beter werken bij mensen die de structuur missen, en dat dus nodig hebben.

Heb zelf nog niet die indruk dat ik het al/nog nodig op mijn leeftijd.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Hallo Pjotr,

Dat jij niet in de werking gelooft is nu wel duidelijk. Echter momenteel zijn dit de tweaks waar ik mee bezig ben, dus hier gaat het topic nu over. Het staat je vrij even niet mee te lezen, misschien over een paar maanden gaat het weer over zekeringen ofzo, meer jou ding… :mrgreen:

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Ik speel nu met Siltech SQ88 G5 tussen cd-speler en ASP, vandaar met Siltech SQ28 G5 naar de versterker voor het laag, en Daudio zilver/goud airtube interlink naar versterker voor midhoog. Op MP staat een setje SQ88 G5, dat zou een mooie upgrade zijn voor de SQ28, eens kijken of we die kunnen bemachtigen.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Setje Siltech SQ-88 G5 mk1, lengte 50cm is binnen:
Bijlagen
99AECCC9-9A62-4976-8D9C-DCEE56616BB7.jpeg
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door dre »

Mooie aanwinst! :goedzo:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door Walt »

Bedankt Dre!

Lastig te vinden dit model, ik was al geruime tijd op zoek moet ik zeggen.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77

Bericht door dre »

Zit hij er al aan?
Gesloten