Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Pjotr
Berichten: 36751 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 21 feb 2022, 12:05
SSassen schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 11:54
Om deze discussie zo zoetjes aan maar weer de goede kant op te krijgen, hier een bijzonder grappige commercial van Heinz met Ed Sheeran in de hoofdrol, ook Ed is een liefhebber van ketchup en daar kan ik alleen maar 100% achter staan ...
Hmmm, gaat een beetje uit als een restaurantkaars...
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » ma 21 feb 2022, 12:14
Pjotr schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 12:05
SSassen schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 11:54
Om deze discussie zo zoetjes aan maar weer de goede kant op te krijgen, hier een bijzonder grappige commercial van Heinz met Ed Sheeran in de hoofdrol, ook Ed is een liefhebber van ketchup en daar kan ik alleen maar 100% achter staan ...
Hmmm, gaat een beetje uit als een restaurantkaars...
Mja, als Mario geld gaat vragen voor defecte onderdelen dan laat hij z'n ware aard zien en dan trekt iedereen er snel z'n vingers vanaf, da's begrijpelijk.
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » ma 21 feb 2022, 12:26
Ben ik Walt al voorbij
Zoniet, nog ff gas geven jongens
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » ma 21 feb 2022, 12:54
Haha, je hebt ze wel op de hand inderdaad.
Volgens mij is Sander gisteren de hele dag bezig geweest met zijn zaagtafel uit de opslag halen en in elkaar zetten, en nu is er niks om open te zagen... Wat doe je die arme man aan!
pappaleo
Berichten: 12408 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » ma 21 feb 2022, 12:56
Bang voor de waarheid.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » ma 21 feb 2022, 13:03
Mja, een beetje emperisch onderzoek op zijn tijd is niks mis mee, toch ?
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199 Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad
Bericht
door wouter » ma 21 feb 2022, 13:46
leuk idee, crowdfunding voor voodoo busters.
Ik leg 10 euro in voor een weerstand doorkijkje. Als genoeg mee doen bestelt Sander zo'n ding en weten we meer. Of Peter onderzoekt met zijn kennis, ook prima. Elke maand iets nieuws, weten we tegen de herfst welke tweaks wat doen.
Pjotr
Berichten: 36751 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 21 feb 2022, 14:01
Nope, nu bewezen is hier dat zelfs kapotte voodoo commercie is, heb ik het verder afgeschreven.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 21 feb 2022, 14:05
Bier, chips… of is het al tot hopeloos verklaard…
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » ma 21 feb 2022, 14:07
Oh ja, dat zondermeer. Maar wat ik schrijnender vind is dat Mario dus gezien zijn opmerkingen en handelen kennelijk iemand is die wel graag profiteert van de kennis die hier bereidwillig gedeeld wordt, maar daar zelf geen tegenprestatie tegenover zet. Da's op z'n zachtst gezegd teleurstellend.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 21 feb 2022, 15:01
holco schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 9:05
Waar komt die serieuze draai opeens vandaan
chips met ketchup Jan?
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 21 feb 2022, 15:21
Henkjan schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 15:01
holco schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 9:05
Waar komt die serieuze draai opeens vandaan
chips met ketchup Jan?
Ketchup, mayo en nog wat poedertjes… moet goed gaan. Vraag is of ik het dipsausbakje moet aarden…
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » ma 21 feb 2022, 15:27
Henkjan schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 15:01
holco schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 9:05
Waar komt die serieuze draai opeens vandaan
chips met ketchup Jan?
Trek in chips nu …
Pjotr
Berichten: 36751 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 21 feb 2022, 15:42
Leeuwarden schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 15:21
Henkjan schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 15:01
holco schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 9:05
Waar komt die serieuze draai opeens vandaan
chips met ketchup Jan?
Ketchup, mayo en nog wat poedertjes… moet goed gaan. Vraag is of ik het dipsausbakje moet aarden…
Straalt die ketsjup Jan?
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 21 feb 2022, 15:45
Pjotr schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 15:42
Leeuwarden schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 15:21
Ketchup, mayo en nog wat poedertjes… moet goed gaan. Vraag is of ik het dipsausbakje moet aarden…
Straalt die ketsjup Jan?
Alleen van geluk…
Pjotr
Berichten: 36751 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 21 feb 2022, 15:55
Dan zeker niet aarden!
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » ma 21 feb 2022, 16:06
Wellicht kan een moderator het off topic gezeur van de laatste 2 pagina's even wegpoetsen.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199 Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad
Bericht
door wouter » ma 21 feb 2022, 16:31
gezeur? gaat over een kapotte weerstand
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 21 feb 2022, 16:45
Walt schreef: ↑ ma 21 feb 2022, 16:06
Wellicht kan een moderator het off topic gezeur van de laatste 2 pagina's even wegpoetsen.
rustig maar Walt, je ligt nog ver genoeg voor hoor
rikpost
Berichten: 2487 Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord
Bericht
door rikpost » ma 21 feb 2022, 17:22
Ja factor 10 ongeveer , wellicht wil jij ook nog wat door laten zagen .
Byebees kurk quantum chips ?
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » ma 21 feb 2022, 17:23
Nee hoor, laat die onzin maar lekker staan Walt, gaat lekker zo
pappaleo
Berichten: 12408 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » ma 21 feb 2022, 17:25
Definieer onzin.
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » ma 21 feb 2022, 17:27
Vandaag 2e aflever poging van mijn Hattor preamp, erg benieuwd of ze nu wel door dat zugje wind komen
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » ma 21 feb 2022, 17:29
Post hierboven iig niet
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » ma 21 feb 2022, 17:40
Dus deze . . .
holco schreef: ↑ zo 20 feb 2022, 20:23
Je mag hem voor helft overnemen
. . . en wat eruit voortvloeit, niet weghalen?