Aurexx Crystal 1 vragen en problemen

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Buisbuzz
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 17 jan 2016, 9:09

Re: Aurexx Crystal 1 vragen en problemen

Bericht door Buisbuzz »

Dit bedoel je, maar dan zelf tekenen? Ik heb hier de audio gnd geel gemarkeerd.
image.jpg
Buisbuzz
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 17 jan 2016, 9:09

Re: Aurexx Crystal 1 vragen en problemen

Bericht door Buisbuzz »

image.jpg
En dit heb ik ook al getekend
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Aurexx Crystal 1 vragen en problemen

Bericht door Pjotr »

Meer eigenlijk zoals in de openingspost: Afbeelding
Buisbuzz
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 17 jan 2016, 9:09

Re: Aurexx Crystal 1 vragen en problemen

Bericht door Buisbuzz »

Excuus voor late reactie, dankjewel. Ik ga er eens mee aan de gang.

Overigens, het versterkertje speelt weer de sterren van de hemel zonder problemen. Uiteindelijk toch nog met een sisser afgelopen.
En de koppelcondensatoren ga ik nog vervangen door kleinere exemplaren. Ik had die grote gekocht omdat De Groef geen kleinere meer had van dat type. Maar Frans is zo aardig een paartje voor me te maken.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Aurexx Crystal 1 vragen en problemen

Bericht door RobertD »

Een paartje "maken"?
Dit soort koppelcondensatoren koop je heel makkelijk on-line. Hopelijk betaal je niet teveel.
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Aurexx Crystal 1 vragen en problemen

Bericht door Pcdg »

Ik heb je een pb gestuurd. Ik heb iets voor je
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Aurexx Crystal 1 vragen en problemen

Bericht door Walt »

Iets moois beginnend met een M…

:mrgreen:
Plaats reactie