Doet ie het nou weer goed ? Nee toch ? ( En zo ja ,: hoe dan?). Wat is die verticale heen en weer beweging ?
Toepasselijk liedje trouwens, bij je huidige onderschrijft
Moderator: Beheerdersteam
Ik dacht dat het duidelijk was. Poging tot humor (ben ik blijkbaar niet zo goed inMarcoSQ schreef:Misschien ben ik een tikkie traag van begrip...maar, eigenlijk begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen of laten zien met dit filmpje ?
Doet ie het nou weer goed ? Nee toch ? ( En zo ja ,: hoe dan?). Wat is die verticale heen en weer beweging ?
Toepasselijk liedje trouwens, bij je huidige onderschrijft