Maar als die waarden goed zijn gekozen zou het niets uit moeten maken.
Ook heeft elk component nog andere eigenschappen, weerstand en inductie, welke meer of minder van invloed kunnen zijn.
Een dikke gewikkelde C aan een 0.5 tot 1 megaohm ingang in de oude versterkers kan zelfs brom veroorzaken als de buitenkant aan de hete kant zit,
Dat is me verteld , zo zijn er nog wel een paar Edwin.
Als dat ding er niet in zit , ook geen ellende ervan.
Zo redeneert Damocles , en ik ben daar ook wel voor,
Het maakt het simpeler.
Als heel die santenkraam bij elkaar zit , zie ik meestal door de bomen het bos niet meer.
Dan roep ik ANNE !
die weet dan wel weer een oplossing voor een niet bestaand probleem wat ik zag
Om nog maar eens een probleem te verzinnen.
elke C een een L ,te samen vormen die ergens een resonantie
Vroeger stond dat erop , De F0 in kHz Nu zie ik nooit meer,
Betekent dat het niet meer bestaat !
Zoja toch
Hoe scherp is die resonantie ?
Zit dat buiten ons werk gebied 20hz-20Khz ?
Ik weet het niet , Het zal wel mee vallen , denk ik meestal.
Als je die gewikkelde Cs hebt zal F0 lager zijn als bij de gestapelde dingen
Omdat te omzeilen werd er wel meerdere waarden van verschillende grote parralel geschakeld.
Zie ik hier nergens
Ik drink geen koffie meer s,avonds ,
