Het was ter verduidelijking van jou post.markbakk schreef:Volgens mij lees je mijn post verkeerd en is wat jij schrijft precies wat ik bedoel. En ik brand het tweaken Ook. Niet. Af. Zelf veel te veel lekker bezig geweest met tweaks van platenspelers e.d. vroeger, dat wil ik niemand onthouden. Maar mij stoort het wel dat mensen met vuur en zwaard (leuke contaminatie...) hun geloof gaan opleggen aan de heidenen. Onder toepassing van de nodige sociale druk, mind you.
Voor mensen die heilig ergens van overtuigd zijn, bestaan die andere problemen namelijk niet.
Leuk dat zoiets ook relatief werkt.
Anyway, heel andere discussie, so nevermind
