Co
Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Ladder +++
Bouwstijl?cve schreef:Niet mijn stijl van bouwen.![]()
Co
Gaan we Romaans of Roco CO.
Jugendsstil is ook een optie, voor een heel natuurlijk organische opzet.
Ik heb bij de Radiobeurs de laatste bloktrafo 2x 7,5- 4.5 watt voor € 5, en een log. 10K pot, ik ben helemaal op de rit voor 7,50.
Maar eens een plankje op gaan zoeken.
@ Barry, Ik denk wel dat ik hem meeneem, en dan als je hem hebt bekeken direct weer terug in de auto leggen, anders komt er teveel kwijl op.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Ladder +++
Thanks Hans. Dacht trouwens dat Breda al eerder was, maar duurt nog even. Tegen die tijd heb je 'm waarschijnlijk al tip-top ingebouwd en demo klaar 
Re: Ladder +++
Ben benieuwd Hans, moet gaan lukken.
En Co zijn vrouw breit er natuurlijk zelf een Col-trui omheen
En Co zijn vrouw breit er natuurlijk zelf een Col-trui omheen
Re: Ladder +++
Mijn vrouw en breien? Dat gaat het niet worden.Pjotr schreef:Ben benieuwd Hans, moet gaan lukken.
En Co zijn vrouw breit er natuurlijk zelf een Col-trui omheen
Co, punnikt rustig verder.
Re: Ladder +++
hannesie schreef:Ik heb bij de Radiobeurs de laatste bloktrafo 2x 7,5- 4.5 watt voor € 5, en een log. 10K pot, ik ben helemaal op de rit voor 7,50.
Maar eens een plankje op gaan zoeken.
Re: Ladder +++
Nog tijd gehad om wat te timmeren vandaag op je plankje?knuisje schreef:hannesie schreef:Ik heb bij de Radiobeurs de laatste bloktrafo 2x 7,5- 4.5 watt voor € 5, en een log. 10K pot, ik ben helemaal op de rit voor 7,50.
Maar eens een plankje op gaan zoeken.
Co
Re: Ladder +++
Meer wat zagen en slijpen van een gaatjes print, wat solderen e.d.
Nu eens zien ho lang het plankje moet worden.
Nu eens zien ho lang het plankje moet worden.
Re: Ladder +++
Nog niet eerder zoveeel fouten gemaakt met het plaatsen op een plankje.
Zit het er op, ben je vergeten die aansluiting voor S/PDIF en I²S e.d. er op te solderen, en de trafo die dan verschuift en de draadjes te stug, enz. Nu nog even zien of die in de RPI word herkend, anders de Ministreamer er tussen.
Het ledje D5 knippert al wel met wat prik er op.
Zit het er op, ben je vergeten die aansluiting voor S/PDIF en I²S e.d. er op te solderen, en de trafo die dan verschuift en de draadjes te stug, enz. Nu nog even zien of die in de RPI word herkend, anders de Ministreamer er tussen.
Het ledje D5 knippert al wel met wat prik er op.
Re: Ladder +++
Ik heb vast te veel wijn op, ik zou zweren dat ie vanmorgen andersom stond op het plaatje. 
Re: Ladder +++
Ligt niet aan de wijn, die stond er eerst anders op.knuisje schreef:Ik heb vast te veel wijn op, ik zou zweren dat ie vanmorgen andersom stond op het plaatje.
Re: Ladder +++
Dat heb je met fotomodellen ook wel, die hebben ook een "mooie" kant.knuisje schreef:Ik heb vast te veel wijn op, ik zou zweren dat ie vanmorgen andersom stond op het plaatje.
Geen wonder dat de "mooie mensen ook symmetrisch zijn", voor zo ver dat mogelijk is, het wordt door de hele wereld statistisch als ideaal gezien.
Nu zie je dus de foutjes minder, inmiddels er al wel een I²S aansluiting er op gemaakt, maar ik zie nog geen stabiel groen ledje.
Mogelijk eerst maar eens met een ander programma proberen, mogelijk Volumio, die kan waarschijnlijk direct aansturen.
Re: Ladder +++
Vergeet je niet de 3.3V van de PI met de dac te verbinden? Anders werkt I2S niet. Pin 1 kun je hiervoor gebruiken.
Re: Ladder +++
AHA.
Dat is wel een hele beste tip, meende dat het niet nodig was, maar nu begrijp ik wat beter waarom men dan spreekt over "isolated".
Alleen gebruik ik dan nog wel de eerste serie met de P5 extra pinnen.
Dat is wel een hele beste tip, meende dat het niet nodig was, maar nu begrijp ik wat beter waarom men dan spreekt over "isolated".
Alleen gebruik ik dan nog wel de eerste serie met de P5 extra pinnen.
Re: Ladder +++
Deze had ik al in gebruik. 
Even proberen, en om 10 uur de beste Sing en Songwriter op TV, ook leuk.
Even proberen, en om 10 uur de beste Sing en Songwriter op TV, ook leuk.
Re: Ladder +++
Ik krijg de Rune audio niet aan de praat op het kaartje, ziet de SD Card niet goed, dus een totaal ander probleem. 
Re: Ladder +++
Je gaat toch geen televisie kijken voordat je die mooie dac aan de praat hebt?Even proberen, en om 10 uur de beste Sing en Songwriter op TV, ook leuk.
Co
Re: Ladder +++
Zoals ik al zei in blad nr. 1 van dit draadje,,,,,,,,
Lees de praktische samenvatting eerst, https://hifiduino.wordpress.com/2015/03 ... ers-guide/ ..............

Lees de praktische samenvatting eerst, https://hifiduino.wordpress.com/2015/03 ... ers-guide/ ..............
Re: Ladder +++
cve schreef:Lijkt mij een hele mooie bezigheidstherapie.![]()
Co, klimt naar hogere sferen
Ik had vandaag al wat andere dingen, en als dan de PC niet doet wat er gedaan moet worden, ben ik even klaar als het 22:00 is.
Hoeft niet van mijn baas.
@ Democles, ik gebruik dat ook.
