gewoon met een goede koppel C .
Als ik nog wat tijd over heb bouw ik het ontwerp van jou
Moderator: Beheerdersteam
Ziet er mooi uit DC gekoppeld scheelt weer een C in het signaal pad.diymartin schreef:Ik ben nu deze aan het bouwen http://www.6moons.com/audioreviews/robhubertse/1.html alleen zonder interstage trafo's en
gewoon met een goede koppel C .
Als ik nog wat tijd over heb bouw ik het ontwerp van jou