@ Ronkel: Je bent van harte welkom om te komen luisteren t.z.t.! En wellicht dat ze ook nog wel een keer op een ZBA-dag terecht komen.
@ Hannesie: Ik ben benieuwd... Ik vermoed wel dat ze iets minder verfijnd zullen zijn
Moderator: Beheerdersteam
Die komen er vandaag nog wel Hans!hannesie schreef:En fotootjes erbij...................?????
Toen ik het eenmaal een beetje te pakken had schoot het wel redelijk op... Het maken van de kabels en alles erbij kostte dan wel wat meer tijd dan verwacht. Maar goed, nu is het klaar... Tot straksMartijn M schreef:Respect Koen - ik was 't na het solderen van anderhalve kast (1/4 deel dus) wel aardig zat, maar jij bent schijnbaar de hele dag/nacht doorgegaan. Ik kom vanmiddag het resultaat bewonderen!
Ik heb ze allemaal gecontroleerd en volgens mij zit het wel goed. Mocht er later alsnog iets mis gaan, dan heb ik de speakers binnen een handomdraai open om de boel te herstellen.ds23man schreef:En dan maar hopen dat er later niet een paar brakke solderingen openbaren!
Ja, als ik eenmaal bezig ben wil ik het ook zo snel mogelijk af hebben. Mijn kamer is maar 4 bij 5 of zoiets, dus het bouwen van speakers legt een behoorlijke claim op mijn leefruimteRonkel schreef:Je laat er geen gras over groeien
Rotjeknor, dat wordt een luisterdagKoen K schreef:Nog even wachten tot de volgende ZBA-dag denk ikOf je moet vanuit Hengelo deze kant op willen komen natuurlijk?!