Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Vind je het leuk een luisterdag in Midden-Limburg te bezoeken?

Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen.
16
35%
Ja, ik kom graag een dag luisteren en vind het leuk om spullen mee te nemen maar heb (nog) geen vervoer.
3
7%
Ja, ik kom graag een dag luisteren maar neem geen spullen mee.
11
24%
Nee, Midden-Limburg is voor mij te ver reizen ondanks dat ik een luisterdag wel interessant vind.
15
33%
Nee, een luisterdag is voor mij niet interessant.
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door John P »

ds23man schreef:
Krijg ik reiskostenvergoeding als ik uit het Hoge Noorden kom????? :lol:
Die tractor rijdt toch op goedkope diesel?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ds23man »

John P schreef:
ds23man schreef:
Krijg ik reiskostenvergoeding als ik uit het Hoge Noorden kom????? :lol:
Die tractor rijdt toch op goedkope diesel?
Weet je wat diesel kost tegenwoordig??? :shock:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
John P schreef:
ds23man schreef:
Krijg ik reiskostenvergoeding als ik uit het Hoge Noorden kom????? :lol:
Die tractor rijdt toch op goedkope diesel?
Weet je wat diesel kost tegenwoordig??? :shock:
rode diesel een stuk minder dan wat ik moet tanken in elk geval
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door audioot »

ach,
die tractor loopt waarschijnlijk ook op oude frituurolie :lol:
mvg
audioot
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

guido schreef:
Ik kom wellicht ook kijken, al heb ik de laatst tijd weinig gebouwd aan audio. Ik zou wel een stapeltje meetapparaten mee kunnen nemen. B.v. een FFT analyser om vervorming te meten. Zou daar behoefte aan zijn?
Dat zou ik best leuk vinden ! dan kun je mijn Pass Labs Aleph 5 meten.
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hsmeets »

ik wacht momenteel op een telefoontje van de verhuurder of we over 3 of 4 ruimtes kunnen beschikken, op 1 ruimte was een optie maar had nog geen bevestiging van die partij gehad, hij zou er achteraan gaan en mij vanavond nog iets laten weten....maar nu om 21:30 nog niks gehoord.

Dus hou maar even aan dat de 10 november altijd wel doorgaat, alleen nog onzeker over de 3 of 4 ruimtes.


SPECIAL REQUEST:

Zouden de forumleden die komen EN apparatuur meebrengen mij een PM willen sturen (of in deze draad antwoorden) en beschrijven wat je meebrengt zodat ik een idee krijg wat er komt. Dan kan ik eens gaan nadenken over hoe ik het beste een luisterprogramma in elkaar kan draaien qua bezetting van de ruimtes en de tijd die we per set kunnen besteden.

Ook diegene die in het begin van deze draad al hierover iets geschreven hebben, graag even opnieuw posten, wellicht zijn je plannen namelijk veranderd...
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door meanman64 »

Ik breng mezelf en mijn Fetzilla amp(Laterale Fets) mee en voor de zekerheid nog een stel monitor speakers.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door John P »

Foutje bedankt :-$
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Een paar HE Maxi Regals en een CSS Trio12 sub in een 50L gesloten behuizing komen mee. (dat hoop ik toch, want ik moet die sub nog bouwen :mrgreen: )
Ik kan eventueel nog een CD speler meebrengen ook. (voor de mensen die geen USB stick bij de hand hebben ;) )
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hsmeets »

Dames en heren,

Vervelend bericht: Ik moet jullie mededelen dat door recente ontwikkelingen ik de komende tijd geen gelegenheid heb om de verdere organisatie ter hand te nemen. Ik zou door zakelijke beslommeringen ook de 10de er niet bij kunnen zijn.

Mocht iemand de organisatie ter hand willen nemen: dat kan en mag altijd.

Zo niet dan stel ik voor om de dag even richting januari/februari te schuiven.

Groet,

Huib
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hannesie »

Ik krijg de indruk dat je het grotendeels alleen doet, is het slim om het misschien met de audio club Limburg samen te doen.

Ik heb in ieder geval geen moeite met een andere datum. :mrgreen:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

hannesie schreef:
Ik krijg de indruk dat je het grotendeels alleen doet, is het slim om het misschien met de audio club Limburg samen te doen.

Ik heb in ieder geval geen moeite met een andere datum. :mrgreen:
Ik zal asap kontakt met de andere heren van de democommissie opnemen om een samenwerking te bespreken. Wellicht is dit een leuke afwisseling.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hannesie »

mischa72 schreef:
Ik zal asap kontakt met de andere heren van de democommissie opnemen om een samenwerking te bespreken. Wellicht is dit een leuke afwisseling.

Groeten,
Mischa
Kijk dat bedoel ik nou. :goeie: :sure: :mrgreen:
Ze kunnen het best wel in Limburg, alleen moeten die Zuid Hollanders ze een beetje helpen. :lol:
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door meanman64 »

Is dat hier aan bezig aan een stille dood te sterven?
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Nope, heb inmiddels het antwoord terug dat we als Audio Club Limburg best bij willen dragen aan deze dag, maar ik zou nog graag even zien hoe we dit kunnen gaan invullen.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door meanman64 »

Mischa,dankjewel voor de update
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Wellicht dat Huib me even kan bijkletsen over de huidige status?

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door ray5150 »

En waar is Wil eigenlijk ?
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Heel eerlijk? Geen idee :oops:
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hsmeets »

mischa72 schreef:
Wellicht dat Huib me even kan bijkletsen over de huidige status?

Groeten,
Mischa
Hallo Mischa,

Na een eerste contact van Wil met zalencentrum de Spill heb ik een tijd geleden ook contact gehad met ene Geert, de beheerder/verhuurder vande Spil in Maasbracht. Hij zou mij nog terugbellen of we over 3 of 4 ruimtes konden beschikken die dag, ik heb echter nooit meer wat van gehoord.

In diezelfde periode werd duidelijk dat ik de komende tijd weinig tot geen tijd zou hebben wegens mijn werk en ook dat weekend niet aanwezig kan zijn (verblijf buitenland), dus heb ik die Geert zelf ook niet meer gebeld.

Groet,

Huib
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Ok, helder.

Zou jij mij via PB even de gegevens van die Geert kunnen sturen? Ik probeer Wil ook nog eens te bereiken.

Gr. Mischa
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door hsmeets »

Website: http://www.zcdespil.nl/

Op contact pagina staat het mobielnummer.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

Ik heb inmiddels nieuws over Wil. Hij leeft nog, maar is wegens gezondheidsproblemen al geruime tijd uit de running en zal dat voorlopig ook nog wel even blijven. Ik heb wegens tijdgebrek nog geen kontakt gehad met de Spil.

Gr. Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door rho »

Dan zou ik Wil van harte beterschap willen wensen.

Denk je dat het nog in orde komt voor de 3de? Lijkt me een moeilijk haalbare deadline.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Luisterdag Midden-Limburg in November

Bericht door mischa72 »

De 3e is toch Beetsterzwaag? Het lijkt mij beter om een optie te nemen op de 10e, ook omdat Huib die al heeft doorgegeven.

Ik zal proberen om deze week kontakt te leggen.

Gr. Mischa
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”