Die tractor rijdt toch op goedkope diesel?ds23man schreef:Krijg ik reiskostenvergoeding als ik uit het Hoge Noorden kom?????
Luisterdag Midden-Limburg, zaterdag 10 November 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Weet je wat diesel kost tegenwoordig???John P schreef:Die tractor rijdt toch op goedkope diesel?ds23man schreef:Krijg ik reiskostenvergoeding als ik uit het Hoge Noorden kom?????
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
rode diesel een stuk minder dan wat ik moet tanken in elk gevalds23man schreef:Weet je wat diesel kost tegenwoordig???John P schreef:Die tractor rijdt toch op goedkope diesel?ds23man schreef:Krijg ik reiskostenvergoeding als ik uit het Hoge Noorden kom?????
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
ach,
die tractor loopt waarschijnlijk ook op oude frituurolie
mvg
audioot
die tractor loopt waarschijnlijk ook op oude frituurolie
mvg
audioot
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Dat zou ik best leuk vinden ! dan kun je mijn Pass Labs Aleph 5 meten.guido schreef:Ik kom wellicht ook kijken, al heb ik de laatst tijd weinig gebouwd aan audio. Ik zou wel een stapeltje meetapparaten mee kunnen nemen. B.v. een FFT analyser om vervorming te meten. Zou daar behoefte aan zijn?
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
ik wacht momenteel op een telefoontje van de verhuurder of we over 3 of 4 ruimtes kunnen beschikken, op 1 ruimte was een optie maar had nog geen bevestiging van die partij gehad, hij zou er achteraan gaan en mij vanavond nog iets laten weten....maar nu om 21:30 nog niks gehoord.
Dus hou maar even aan dat de 10 november altijd wel doorgaat, alleen nog onzeker over de 3 of 4 ruimtes.
SPECIAL REQUEST:
Zouden de forumleden die komen EN apparatuur meebrengen mij een PM willen sturen (of in deze draad antwoorden) en beschrijven wat je meebrengt zodat ik een idee krijg wat er komt. Dan kan ik eens gaan nadenken over hoe ik het beste een luisterprogramma in elkaar kan draaien qua bezetting van de ruimtes en de tijd die we per set kunnen besteden.
Ook diegene die in het begin van deze draad al hierover iets geschreven hebben, graag even opnieuw posten, wellicht zijn je plannen namelijk veranderd...
Dus hou maar even aan dat de 10 november altijd wel doorgaat, alleen nog onzeker over de 3 of 4 ruimtes.
SPECIAL REQUEST:
Zouden de forumleden die komen EN apparatuur meebrengen mij een PM willen sturen (of in deze draad antwoorden) en beschrijven wat je meebrengt zodat ik een idee krijg wat er komt. Dan kan ik eens gaan nadenken over hoe ik het beste een luisterprogramma in elkaar kan draaien qua bezetting van de ruimtes en de tijd die we per set kunnen besteden.
Ook diegene die in het begin van deze draad al hierover iets geschreven hebben, graag even opnieuw posten, wellicht zijn je plannen namelijk veranderd...
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Ik breng mezelf en mijn Fetzilla amp(Laterale Fets) mee en voor de zekerheid nog een stel monitor speakers.
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Een paar HE Maxi Regals en een CSS Trio12 sub in een 50L gesloten behuizing komen mee. (dat hoop ik toch, want ik moet die sub nog bouwen
)
Ik kan eventueel nog een CD speler meebrengen ook. (voor de mensen die geen USB stick bij de hand hebben
)
Ik kan eventueel nog een CD speler meebrengen ook. (voor de mensen die geen USB stick bij de hand hebben
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Dames en heren,
Vervelend bericht: Ik moet jullie mededelen dat door recente ontwikkelingen ik de komende tijd geen gelegenheid heb om de verdere organisatie ter hand te nemen. Ik zou door zakelijke beslommeringen ook de 10de er niet bij kunnen zijn.
Mocht iemand de organisatie ter hand willen nemen: dat kan en mag altijd.
Zo niet dan stel ik voor om de dag even richting januari/februari te schuiven.
Groet,
Huib
Vervelend bericht: Ik moet jullie mededelen dat door recente ontwikkelingen ik de komende tijd geen gelegenheid heb om de verdere organisatie ter hand te nemen. Ik zou door zakelijke beslommeringen ook de 10de er niet bij kunnen zijn.
Mocht iemand de organisatie ter hand willen nemen: dat kan en mag altijd.
Zo niet dan stel ik voor om de dag even richting januari/februari te schuiven.
Groet,
Huib
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Ik krijg de indruk dat je het grotendeels alleen doet, is het slim om het misschien met de audio club Limburg samen te doen.
Ik heb in ieder geval geen moeite met een andere datum.
Ik heb in ieder geval geen moeite met een andere datum.
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Ik zal asap kontakt met de andere heren van de democommissie opnemen om een samenwerking te bespreken. Wellicht is dit een leuke afwisseling.hannesie schreef:Ik krijg de indruk dat je het grotendeels alleen doet, is het slim om het misschien met de audio club Limburg samen te doen.
Ik heb in ieder geval geen moeite met een andere datum.
Groeten,
Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Kijk dat bedoel ik nou.mischa72 schreef:Ik zal asap kontakt met de andere heren van de democommissie opnemen om een samenwerking te bespreken. Wellicht is dit een leuke afwisseling.
Groeten,
Mischa
Ze kunnen het best wel in Limburg, alleen moeten die Zuid Hollanders ze een beetje helpen.
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Is dat hier aan bezig aan een stille dood te sterven?
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Nope, heb inmiddels het antwoord terug dat we als Audio Club Limburg best bij willen dragen aan deze dag, maar ik zou nog graag even zien hoe we dit kunnen gaan invullen.
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Wellicht dat Huib me even kan bijkletsen over de huidige status?
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Hallo Mischa,mischa72 schreef:Wellicht dat Huib me even kan bijkletsen over de huidige status?
Groeten,
Mischa
Na een eerste contact van Wil met zalencentrum de Spill heb ik een tijd geleden ook contact gehad met ene Geert, de beheerder/verhuurder vande Spil in Maasbracht. Hij zou mij nog terugbellen of we over 3 of 4 ruimtes konden beschikken die dag, ik heb echter nooit meer wat van gehoord.
In diezelfde periode werd duidelijk dat ik de komende tijd weinig tot geen tijd zou hebben wegens mijn werk en ook dat weekend niet aanwezig kan zijn (verblijf buitenland), dus heb ik die Geert zelf ook niet meer gebeld.
Groet,
Huib
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Ok, helder.
Zou jij mij via PB even de gegevens van die Geert kunnen sturen? Ik probeer Wil ook nog eens te bereiken.
Gr. Mischa
Zou jij mij via PB even de gegevens van die Geert kunnen sturen? Ik probeer Wil ook nog eens te bereiken.
Gr. Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Ik heb inmiddels nieuws over Wil. Hij leeft nog, maar is wegens gezondheidsproblemen al geruime tijd uit de running en zal dat voorlopig ook nog wel even blijven. Ik heb wegens tijdgebrek nog geen kontakt gehad met de Spil.
Gr. Mischa
Gr. Mischa
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
Dan zou ik Wil van harte beterschap willen wensen.
Denk je dat het nog in orde komt voor de 3de? Lijkt me een moeilijk haalbare deadline.
Denk je dat het nog in orde komt voor de 3de? Lijkt me een moeilijk haalbare deadline.
Re: Luisterdag Midden-Limburg in November
De 3e is toch Beetsterzwaag? Het lijkt mij beter om een optie te nemen op de 10e, ook omdat Huib die al heeft doorgegeven.
Ik zal proberen om deze week kontakt te leggen.
Gr. Mischa
Ik zal proberen om deze week kontakt te leggen.
Gr. Mischa
