Pagina 4 van 4

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 20:16
door Arno
dre schreef:
Arno schreef:
dre schreef:
waarom?

het is toch een fantastische speaker? 8)
Valse bescheidenheid? :mrgreen:
dat was richting de Epilogue's bedoeld! :mrgreen:
Ja, dat had ik begrepen. :wink:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: do 02 feb 2012, 0:49
door hannesie
hannesie schreef:
Arno schreef:
Jammer hoor. Na alles wat ik gedaan heb voor die termino's, mag ik niet eens de eerste plaats delen :(
:mrgreen:
Ik ga een protest indienen, hij is nog niet echt klaar................................................met ons :mrgreen:
Misbaksels zijn het, die luidsprekerbouwers uit Noordwijk. :lol: :lol:. :mrgreen:
Wie heeft er nog niet gestemd????, dan stemmen op die betonboxen :rofl:
dre schreef:
Dre's Termino 25% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 25% [ 19 ] x
Ik had dus even iemand opgebeld om 10:00 uur, om te stemmen op de Gietmortel van Arno, om de spanning er weer even in te brengen op het laatste nippertje. :mrgreen:

Dat is dus aardig gelukt :rofl: :rofl:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: do 02 feb 2012, 9:20
door jeroen_d
De poll is geeindigd, de winnaar is dus definitief: TERMINO.

:goedzo: :goeie: :proost:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: do 02 feb 2012, 9:37
door hannesie
Terechte winnaar :sure: , en waar is de party?

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: do 02 feb 2012, 12:17
door Henkjan
hannesie schreef:
Terechte winnaar :sure: , en waar is de party?
zaterdag toch?

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: do 02 feb 2012, 18:09
door dre
laten we het hopen!

beetje aan het eind van de middag toch henkjan? :sure:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: do 02 feb 2012, 18:09
door dre
he,da`s dubbel! :mrgreen:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Geplaatst: vr 03 feb 2012, 8:50
door asterduc
Arno schreef:
asterduc schreef:
Benieuwd of er dit jaar ook nog wat gedaan gaat worden :twisted:
Zorg jij weer eens voor wat geduchte concurrentie, Ed? :D

Overigens, die POLuno's vind ik wel heel leuk hoor, maar dat was geloof ik een beetje een tussendoortje...
geduchte concurrentie! dat moet nog wel lukken denk ik, maar eerst moet ik de tijd vinden.
Plannen en zin genoeg overigens, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe.

De POLuno was een ééndagsprojectje voor de luisterdag in Breda, ... om niet met lege handen te komen :oops:
Er was alvast iemand van onder de indruk want hij heeft toch 1 stem gehaald (en die was niet van mezelf :lol: )