hsmeets schreef:Ik had mij enkele mm vermeten bij het aftekenen en heb toen het boorgat met een duvel en houtlijm weer opgevuld. Na een dagje drogen half door het mdf en half door de duvel geboord. sans problem.
Het is inmiddels gelukt met de kombi stick, maar wel in twee keer.
Ik had gewild dat jouw tip wat eerder was gekomen, want dit lijkt me gewoon de beste oplossing.
Had waarschijnlijk een hoop tijd gescheeld
De BR poorten zijn inmiddels op maat gemaakt en heb ik gemonteerd.
De gemaakte gaten in de box waren iets te groot. Had de buitenkant van het lijntje gefreesd terwijl ik de binnenkant had moeten nemen.
De BR pijp ging er dus zonder weerstand in.
Gelukkig had ik een lijmpistool aangeschaft met een kilo sticks erbij

Even rondom wat lijm, in het gat laten zakken, aandrukken en klaar.
Zit instant vast en meteen mooi luchtdicht geseald. Ik vraag me nu af hoe ik het al die tijd zonder lijmpistool heb gedaan
Ik ben ook met het vilt begonnen, begin nu de frustratie van de mede bouwers hier te begrijpen.
Wat een klote spul is dat. Knippen gaat nog het best maar ook daar binnen no time kramp in m'n handen.
We doen het dus stukje bij beetje
Ow nog even een vraagje. Ik ga dus binnenkort de filters plaatsen. Kunnen deze achter de Peerless?
Heeft de magneet van de speaker invloed op de spoelen? Heeft de positie achter de bas invloed op de luchtstroom?
In principe is het wel de mooiste plaats, aangezien je er dan via het basgat nog bij kan.