LM4780 Eindversterker

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

cobaltjeh

Re: LM4780 Eindversterker

Bericht door cobaltjeh »

En wat plaatjes van het eindresultaat:
Bijlagen
PA051877.jpg
PA051880.jpg
PA051881.jpg
PA051882.jpg
hannesie
Contacteer:

Bericht door hannesie »

cobaltjeh schreef:
Weer een project wat bijna klaar is. :rock:
Je doet iets verkeerd, wat moet je dadelijk met je vrije tijd doen dan??............... :lol: :lol: :lol: :lol:
cobaltjeh

Bericht door cobaltjeh »

hannesie schreef:
Je doet iets verkeerd, wat moet je dadelijk met je vrije tijd doen dan??............... :lol: :lol: :lol: :lol:
Ach gewoon verder met het volgende project. :mrgreen:
Bijlagen
PA051885.jpg
hannesie
Contacteer:

Bericht door hannesie »

Wist ik wel. :lol: :lol:
knuisje

Bericht door knuisje »

Heb je kabouter plop al geelimineerd? :lol:
cobaltjeh

Bericht door cobaltjeh »

knuisje schreef:
Heb je kabouter plop al geelimineerd? :lol:
Alleen met heel veel moeite is de minidsp kabouter vrij te krijgen. Ik ben er nog niet uit wat ik daar mee doe.
De versterkers zijn echter plop vrij, ik heb besloten om ook geen verdere aanpassingen te doen in de versterkers voor de minidsp.

De versterkers zijn prima zo!

Wat de minidsp kast betreft, zit ik te denken aan een arduino + ethernet oplossing, en dan een besturing via iphone/ipad voor bron / volumekeuze.
Met volume voorkeur per bron. Echter wil ik dan alles netjes op 1 print. Inclusief arduino.

Echter twijfel ik nog of ik mezelf met al die moeite opzadel. Zo lui om naar de versterkers te lopen, en de knopjes op de juiste manier in te drukken ben ik ook niet. :mrgreen:
cobaltjeh

Bericht door cobaltjeh »

En voor de fun nog een filmpje, aub nog niet letten op mijn film skils.
Dit is mijn eerste probeersel. :sure:

http://www.youtube.com/watch?v=7PHOUKRm20E

@admin: Youtube code lijkt niet te werken?
Laatst gewijzigd door cobaltjeh op wo 05 okt 2011, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

cobaltjeh schreef:
@admin: Youtube code lijkt niet te werken?
je moet ook de hele (lange!) URL gebruiken:

CODE: Selecteer alles

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7PHOUKRm20E[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7PHOUKRm20E[/youtube]
cobaltjeh

Bericht door cobaltjeh »

Dank u =D> , ik had zelf al wat geprobeerd, maar tijdens het 'voorbeeld' pakte hij ook de lange url niet. :oops:
JB84

Bericht door JB84 »

Ziet er goed uit Jan !

Kan niet wachten om met mijn eigen versterker aan de slag te gaan :D

(vanaf volgende week weer een PB van mijn kant als het goed is :wink: )
Zweitse

Bericht door Zweitse »

Mijn printjes zijn ook binnen. Moet alleen even kijken wanneer het project van start gaat. :( Ik heb een investering in fineer gedaan. :? Kon de aanbieding niet weerstaan.
Vinculum
Contacteer:

Bericht door Vinculum »

cobaltjeh schreef:
Wat de minidsp kast betreft, zit ik te denken aan een arduino + ethernet oplossing, en dan een besturing via iphone/ipad voor bron / volumekeuze.
Met volume voorkeur per bron. Echter wil ik dan alles netjes op 1 print. Inclusief arduino.
Mag ik je hier een tip over geven? Ik heb dit dus ook geprobeerd bij mijn Prologue. Het nadeel van een iphone(achtige) is dat dit te lang duurt. Stel je voor: Je bent muziek aan het luisteren/film kijken en de deurbel/telefoon gaat. Normaal pak je de zapper en drukt op pauze of mute. Nu pak je je iphone die je eerst moet inlokken (en als je mail een exchangeserver is ben je verplicht om een code in te toetsen). Je iphone heeft 1 tot 2 seconden nodig om je wifi te pakken. Je moet de app op starten wat wat tijd kost omdat een splashscreen verplichte kost is. Dan kun je op pauze drukken. En erna weer hetzelfde.Geloof me, ik heb alle methoden geprobeerd maar dit is niet handig. Er gaat niets boven een (dedicated) IR/US zapper.
cobaltjeh

Bericht door cobaltjeh »

Vinculum schreef:
Mag ik je hier een tip over geven? Ik heb dit dus ook geprobeerd bij mijn Prologue. Het nadeel van een iphone(achtige) is dat dit te lang duurt. Stel je voor: Je bent muziek aan het luisteren/film kijken en de deurbel/telefoon gaat. Normaal pak je de zapper en drukt op pauze of mute. Nu pak je je iphone die je eerst moet inlokken (en als je mail een exchangeserver is ben je verplicht om een code in te toetsen). Je iphone heeft 1 tot 2 seconden nodig om je wifi te pakken. Je moet de app op starten wat wat tijd kost omdat een splashscreen verplichte kost is. Dan kun je op pauze drukken. En erna weer hetzelfde.Geloof me, ik heb alle methoden geprobeerd maar dit is niet handig. Er gaat niets boven een (dedicated) IR/US zapper.
Heb je helemaal gelijk in, als ik een iphone aansturing zou maken. Zou er altijd een fysieke mogelijkheid zijn tot mute, volume en bronkeuze.
Ik kijk als voorbeeld dan naar mijn Sonos systeem, deze heeft ook nog een mute en volumeknop.

(Het exchange password kan je er trouwens uit slopen met Cydia als je een jailbreak hebt, en de ipad heeft deze beperking niet.)
En de wifi verbinding bij mijn ipad is zowat instant, Maar dan nog is het geen directe actie die je kunt doen.

Al met al betwijfel ik nog steeds of het al de moeite waard is.
cobaltjeh

Bericht door cobaltjeh »

En eindelijk heb ik zwarte boutjes kunnen vinden, moet zeggen staat stukken beter zo. :D
Bijlagen
PB290010.jpg
PB290011.jpg
Plaats reactie