LM4780 Eindversterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: LM4780 Eindversterker
Je doet iets verkeerd, wat moet je dadelijk met je vrije tijd doen dan??...............cobaltjeh schreef:Weer een project wat bijna klaar is.
Ach gewoon verder met het volgende project.hannesie schreef:Je doet iets verkeerd, wat moet je dadelijk met je vrije tijd doen dan??...............![]()
![]()
![]()
Alleen met heel veel moeite is de minidsp kabouter vrij te krijgen. Ik ben er nog niet uit wat ik daar mee doe.knuisje schreef:Heb je kabouter plop al geelimineerd?
De versterkers zijn echter plop vrij, ik heb besloten om ook geen verdere aanpassingen te doen in de versterkers voor de minidsp.
De versterkers zijn prima zo!
Wat de minidsp kast betreft, zit ik te denken aan een arduino + ethernet oplossing, en dan een besturing via iphone/ipad voor bron / volumekeuze.
Met volume voorkeur per bron. Echter wil ik dan alles netjes op 1 print. Inclusief arduino.
Echter twijfel ik nog of ik mezelf met al die moeite opzadel. Zo lui om naar de versterkers te lopen, en de knopjes op de juiste manier in te drukken ben ik ook niet.
En voor de fun nog een filmpje, aub nog niet letten op mijn film skils.
Dit is mijn eerste probeersel.
http://www.youtube.com/watch?v=7PHOUKRm20E
@admin: Youtube code lijkt niet te werken?
Dit is mijn eerste probeersel.
http://www.youtube.com/watch?v=7PHOUKRm20E
Laatst gewijzigd door cobaltjeh op wo 05 okt 2011, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
je moet ook de hele (lange!) URL gebruiken:cobaltjeh schreef:@admin: Youtube code lijkt niet te werken?
CODE: Selecteer alles
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7PHOUKRm20E[/youtube]Re: LM4780 Eindversterker
Dank u
, ik had zelf al wat geprobeerd, maar tijdens het 'voorbeeld' pakte hij ook de lange url niet. 
Ziet er goed uit Jan !
Kan niet wachten om met mijn eigen versterker aan de slag te gaan
(vanaf volgende week weer een PB van mijn kant als het goed is
)
Kan niet wachten om met mijn eigen versterker aan de slag te gaan
(vanaf volgende week weer een PB van mijn kant als het goed is
Mijn printjes zijn ook binnen. Moet alleen even kijken wanneer het project van start gaat.
Ik heb een investering in fineer gedaan.
Kon de aanbieding niet weerstaan.
- Vinculum
- Contacteer:
Mag ik je hier een tip over geven? Ik heb dit dus ook geprobeerd bij mijn Prologue. Het nadeel van een iphone(achtige) is dat dit te lang duurt. Stel je voor: Je bent muziek aan het luisteren/film kijken en de deurbel/telefoon gaat. Normaal pak je de zapper en drukt op pauze of mute. Nu pak je je iphone die je eerst moet inlokken (en als je mail een exchangeserver is ben je verplicht om een code in te toetsen). Je iphone heeft 1 tot 2 seconden nodig om je wifi te pakken. Je moet de app op starten wat wat tijd kost omdat een splashscreen verplichte kost is. Dan kun je op pauze drukken. En erna weer hetzelfde.Geloof me, ik heb alle methoden geprobeerd maar dit is niet handig. Er gaat niets boven een (dedicated) IR/US zapper.cobaltjeh schreef:Wat de minidsp kast betreft, zit ik te denken aan een arduino + ethernet oplossing, en dan een besturing via iphone/ipad voor bron / volumekeuze.
Met volume voorkeur per bron. Echter wil ik dan alles netjes op 1 print. Inclusief arduino.
Heb je helemaal gelijk in, als ik een iphone aansturing zou maken. Zou er altijd een fysieke mogelijkheid zijn tot mute, volume en bronkeuze.Vinculum schreef:Mag ik je hier een tip over geven? Ik heb dit dus ook geprobeerd bij mijn Prologue. Het nadeel van een iphone(achtige) is dat dit te lang duurt. Stel je voor: Je bent muziek aan het luisteren/film kijken en de deurbel/telefoon gaat. Normaal pak je de zapper en drukt op pauze of mute. Nu pak je je iphone die je eerst moet inlokken (en als je mail een exchangeserver is ben je verplicht om een code in te toetsen). Je iphone heeft 1 tot 2 seconden nodig om je wifi te pakken. Je moet de app op starten wat wat tijd kost omdat een splashscreen verplichte kost is. Dan kun je op pauze drukken. En erna weer hetzelfde.Geloof me, ik heb alle methoden geprobeerd maar dit is niet handig. Er gaat niets boven een (dedicated) IR/US zapper.
Ik kijk als voorbeeld dan naar mijn Sonos systeem, deze heeft ook nog een mute en volumeknop.
(Het exchange password kan je er trouwens uit slopen met Cydia als je een jailbreak hebt, en de ipad heeft deze beperking niet.)
En de wifi verbinding bij mijn ipad is zowat instant, Maar dan nog is het geen directe actie die je kunt doen.
Al met al betwijfel ik nog steeds of het al de moeite waard is.
En eindelijk heb ik zwarte boutjes kunnen vinden, moet zeggen staat stukken beter zo.