Gewoon eerst een mooi PP maken in 1 behuizing. En dan later een mooie voorversterker met 2 x mono blok!
Eerst kruipen, dan lopen!
Moderator: Beheerdersteam
Je hebt de voeding en behuizing 2 x nodig voor monoblokken, aan de andere kant, als je het toch van plan bent....is even je eigen beslissing, qua $$$ en tijd natuurlijk.bcvdb schreef:Laat ik trouwens nou maar niet te hard van stapel lopen.
Gewoon eerst een mooi PP maken in 1 behuizing. En dan later een mooie voorversterker met 2 x mono blok!
Eerst kruipen, dan lopen!
Ik zou toch voor de optie kiezen om er mono blokjes van te maken zeker als je in de toekomst toch naar een dergelijk systeem toe wil.bcvdb schreef:Ohhh cool!! Mega bedankt!!![]()
Ik de heb de deal met de trafo's rond. Alleen de trafo's dan.
En hoop snel dan alles binnen te krijgen. Dan kan ik het ff op een plaat leggen, kijken hoe het wordt als ik er 1 versterker van maak. Misschien MOET ik wel 2 mono blokjes maken met een aparte voorversterker![]()
TinyUrl: http://tinyurl.com/Kappa7 schreef:Nog en tip voor de volume regelaar in input selector
http://cgi.ebay.com/Remote-Input-Select ... 8924532445
Ik weet nog even niet hoe ik deze link kan inkorten.
Groetjes George.
Onderweg: (assambled) stappenschakelaar.RobertD schreef:Ik ben met zo'n kitje bezig voor een nieuwe voorversterker.
Gekocht via http://www.diyclub.biz - veel goedkoper!
heb je wat meer info?johnrtd2 schreef:Een Engels bedrijf levert een DACT stappenregelaar met aangebouwde motor die op afstand bedienbaar is.
John
Idd, laat Bart eerst maar eens geluid er uit krijgen. Kan ie zelf ontdekken hoe het allemaal anders moetAh!buis schreef:Zijn we niet een beetje (nauw een beetje) aan het doordraven
![]()
Norman Crowhurst heeft in de jaren 50 en 60 leuke boekjes geschreven over audio, waaronder uiteraard hifi buizenversterkers. Een preciese uiteenzetting van de fasedraaier wordt gegeven door JC Morrison hier. Aanbevolen kost.VT4C schreef:Schema amp. heeft floating-paraphase fasedraaier (mijn fav.); HIER nog wat uitleg.