DD8 MkII zuilen [2de kast bijna klaar]

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Re: DD8 MkII zuilen [2de kast bijna klaar]

Bericht door bartsegers »

Is zon bus met dat kanariepieten zand geen idee?
Dat is toch zeker wel droog als je het koopt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: DD8 MkII zuilen [2de kast bijna klaar]

Bericht door hannesie »

bartsegers schreef:
Is zon bus met dat kanariepieten zand geen idee?
Dat is toch zeker wel droog als je het koopt.
Dan gaan je boxen wel fluiten en rollers maken :lol: :lol:
JBHC
Berichten: 268
Lid geworden op: di 20 mei 2008, 10:33
Locatie: Zaanstreek

Re: DD8 MkII zuilen [2de kast bijna klaar]

Bericht door JBHC »

[Offtopic]
......... plus bedenk je dat zand in de oven een vrij lage WAF heeft.... (net zoals versneld drogen van geverfde spullen in de oven)
Had je die van mij moeten zien kijken toen ik mijn tomtom er in had gelegd O:)
[/Offtopic]
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Re: DD8 MkII zuilen [2de kast bijna klaar]

Bericht door indoubt »

Het verbaasd me toch een beetje dat die tweeter bij jouw niet lekker klinkt. Ik heb toch al verschillende DD8's gehoord en die klonken prima, ook met P.I.

Is het nog steeds zo nu ze wat langer spelen? anders is er misschien alsnog wat mis met het filter
Gebruikersavatar
MrCaBLeGuY
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
Locatie: Zwaag

Re: DD8 MkII zuilen [2de kast bijna klaar]

Bericht door MrCaBLeGuY »

Sinds vandaag staan de Hans speakers 'online' maar de afgelopen week hebben de DD8's full time staan spelen en moet zeggen dat ik er inmiddels wel erg tevreden over was. De Hansjes zijn duidelijk gedetailleerder maar het tegen vallen van de DD8 was wel helemaal weg. Met name het laag blijft ontzettend indrukwekkend. Het verschil na een week spelen is dat het midden gebied een stuk fraaier werd. Ik ga (als de beide Hansen klaar zijn) deze afmaken, filters er goed in, zand erin, baffle verlijmen, en afwerken en dan ga ik er zeker nog een paar dagen naar luisteren!
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: DD8 MkII zuilen [2de kast bijna klaar]

Bericht door TubeHead »

Ik dacht dat ik teveel projectjes had lopen hier thuis :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”