Daudio C1kit "net even anders"
Moderator: Beheerdersteam
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Voor niks gaat alleen de zon op, dus als iedereen nu eens €1 inlegt 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Die gaat naar diegene die het meeste inlegt, en heeft dan de eer om hem door te zagen 
Re: Daudio C1kit "net even anders"
NIET DOEN !!!
Je weet nooit wat er uit ontsnapt. Kan heel slecht aflopen met dat bovennatuurlijk spul.
Je weet nooit wat er uit ontsnapt. Kan heel slecht aflopen met dat bovennatuurlijk spul.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Ach wel nee. Hij doet het gewoon in zijn broek van wat er gebeuren gaat. Die weerstand is woedend na al dat mishandelen met David Torn. Letterlijk getorneerd....

Re: Daudio C1kit "net even anders"
Wat een slappe voorstelling. Heel teleurstellend.... Zullen we en masse maar schadeloos stelling gaan eisen. 1 eu per forumlid lijkt mij wel redelijk.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Daudio C1kit "net even anders"
betaal ik wel voor 3 deelnemers, elk 1 euro. Ronden we het af naar 5, stuur je dat ding naar Sander 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Daudio C1kit "net even anders"
@Mario,
Wil je nu werkelijk geld gaan vragen voor een defecte weerstand? Dat vind ik héél bijzonder (gierig) en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Als dat echt je insteek is dan stel ik voor dat eenieder die jou hier advies geeft, of advies heeft gegeven, dat ook alleen doet als hij of zij daarvoor betaald wordt. Want kennelijk mogen wij wel tijd en moeite steken om jou te helpen maar vice versa geef je niet thuis? Da’s teleurstellend en dan druk ik mij wederom voorzichtig uit.
Wil je nu werkelijk geld gaan vragen voor een defecte weerstand? Dat vind ik héél bijzonder (gierig) en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Als dat echt je insteek is dan stel ik voor dat eenieder die jou hier advies geeft, of advies heeft gegeven, dat ook alleen doet als hij of zij daarvoor betaald wordt. Want kennelijk mogen wij wel tijd en moeite steken om jou te helpen maar vice versa geef je niet thuis? Da’s teleurstellend en dan druk ik mij wederom voorzichtig uit.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Hele slechte voorstelling. Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Lekker in hun sop laten gaarkoken, laat ze zelf maar een weerstand kopen om open te zagen! 
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Ik heb altijd wel weerstand gehad tegen gekookte spruitjes 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Pindasaus is eigenlijk een soort gastronomische smeerolie. Alles gaat er beter door smaken
Satefan
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Vandaar “Satefan”
(sorry Stefan, inkoppertje) Ik had dat overigens meer met ketchup. Vroeger toen ik nog jong, onbezonnen en thuiswonend was deed ik dat op alles wat ik gedwongen moest eten… 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Klopt, en dat is eten! Zonder dat gaat het sowieso niet lukken met die Duelunds en zo. Ook witlof is heel gezond en smakelijk met satésaus. Dat lijkt mij met ketsjup er nou weer niet uit zien.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Om deze discussie zo zoetjes aan maar weer de goede kant op te krijgen, hier een bijzonder grappige commercial van Heinz met Ed Sheeran in de hoofdrol, ook Ed is een liefhebber van ketchup en daar kan ik alleen maar 100% achter staan ...
