3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
En dan ook het installatie manual goed doorlezen, anders krijg je weer die opmerkingen van RTFM e.d.
Dat is nooit goed voor het stressniveau, en dus ook niet voor het inluisteren.......!!
Dat is nooit goed voor het stressniveau, en dus ook niet voor het inluisteren.......!!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ze zitten al gemonteerd, klinkt als de grote broer van de SQ-28 classic g5. Nu maar eens wat uren laten maken, ze hebben lang in de kast gelegen bij de vorige eigenaar.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Stop er mee kerel 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zeker niet! 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ga zelfs op zoek naar nog een Siltech setje, synergie etc je weet wel! 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Daarom, lekker doen op HT forum ofzo.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
HT forum is zeer nuttig soms inderdaad, heb daar via een gezocht topic deze mooie Sitech interlink gevonden.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Lekker bezig Walt,
Leuk om je ontdekkingen te lezen.
Leuk om je ontdekkingen te lezen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als ie ze nou zelf zou maken
Voor de rest kan dit gewoon naar het kant en klaar draadje
Voor de rest kan dit gewoon naar het kant en klaar draadje
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dit is toch het kant noch klaar draadje? En nooit af 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik had ongeveer 10 jaar terug ook Siltech, FTM-3 of 4 weet ik niet meer precies. Heb die toen verkocht om wat geld vrij te maken. Set is sindsdien compleet anders, is wel geinig om die G5 serie kabel nu eens te proberen.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De BNC test kabel is vervangen door het uiteindelijke exemplaar, heb ook nog extra interlinks en speakerkabels om mee te testen. Nu nog tijd zien te vinden...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Voor dit soort baanbrekend onderzoek maak je toch gewoon tijd?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Klopt, dus de mystery speaker kabel is nu aangesloten, die mag het opnemen tegen de toch niet kinderachtige Furutech FS Alpha. Ai, ik voel aankomen dat dit weer misschien weer geld gaat kosten. De mystery kabel klinkt meer spetterend, minder ingetogen dan de Furutech. Anderzijds is de Furutech goed voor uren luisteren zonder luistermoeheid. Misschien is dat nu niet zo.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nou, een paar referentie nummers geluisterd, man man, wat een speakerkabel! Deze kabel laat echt alles horen.
EDIT: even geinformeerd naar de prijs, ik heb gelukkig maar weinig lengte nodig dus is nog te overzien, deze gaat hier wel komen!

EDIT: even geinformeerd naar de prijs, ik heb gelukkig maar weinig lengte nodig dus is nog te overzien, deze gaat hier wel komen!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
En welke is het dan?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nieuwe ontwikkeling van Daudio, de inwendige opbouw is mij niet bekend.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
ook iets met Ag/Au?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zo klinkt het wel, maar ik weet het verder ook niet, Jeroen wilde er niet teveel over loslaten. Op de Daudio website wordt voor de reference kabel zowel koper als zilver/goud genoemd.
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gisteren tot laat zitten luisteren, wat ook opvalt is met de nieuwe clock en speakerkabel, dat je het minder hard hoeft te zetten voor een subjectief dezelfde geluidssterkte. Zo zie je maar weer, zelfs de buren profiteren mee van dit soort getweak
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Daar zit hem dus de crux: Het geeft minder gewetenswroeging jegens de buren. Dat luistert dan weer meer ontspannen
Eigenlijk dus gewone buurkabeltjes.... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Voor de bovenburen?
Dan is het high-end.
Dan is het high-end.
- pappaleo
- Berichten: 12413
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb dat altijd als het slechter klinkt, dat ie zachter gaat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bij mij ook, vandaar dat de Fusion 567 hier bijna altijd op volle kracht draaien. 
