Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Moderator: Beheerdersteam
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Maar Coifarm,
Begrijp ik nu goed dat jij het hebt over de 'oude' UCD Amplifier Modules icm de SMPS dedicated NCore voedingen?
Heb je de NCore ook al gehoord met de conventionele voedingen ipv met de SMPS-en?
Grt,
Jordo
Begrijp ik nu goed dat jij het hebt over de 'oude' UCD Amplifier Modules icm de SMPS dedicated NCore voedingen?
Heb je de NCore ook al gehoord met de conventionele voedingen ipv met de SMPS-en?
Grt,
Jordo
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Ow, ik had het een beetje omgekeerd met die spanningsverdeler.
Henri tekend van rechts naar links
Henri tekend van rechts naar links
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Mijn ervaringen waren met de normale UCD modules met de orginele bijbehorende voedingen.jordo81 schreef:Maar Coifarm,
Begrijp ik nu goed dat jij het hebt over de 'oude' UCD Amplifier Modules icm de SMPS dedicated NCore voedingen?
Ncore alleen gehoord icm smps.Heb je de NCore ook al gehoord met de conventionele voedingen ipv met de SMPS-en?
Grt,
Jordo
Als ik de Ncore zelf had dan had ik het wel zelf uitgeprobeerd. Ik was al 2 keer te laat met het bestellen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
@Koifarm,
Sorry dat ik er een beetje te hard in ben gegaan.
Maar ik wil toch een paar dingen opmerken:
Je vraagt je af of de Ncores beter kunnen klinken met een conventionele voeding terwijl je zelf eigenlijk al een negatief antwoord geeft:
"Vooral met de standaard ucd's waren de midden en hoge tonen in lagere volume passages rustloos met de smps en de snaredrum klonk niet zo strak en vet als met de conventionele voeding.
Met de HG + HXR ucd modules waren de bovenstaande verschillen niet door mij waar te nemen."
Je bent zelf al tot de ontdekking gekomen dat de Ncore voorzien is van HXR regelaars. Deze regelaars worden alleen gebruikt voor de ingangstrap en volgens jouw ervaringen maakt het blijkbaar niet uit of voor de vermogenstrappen een conventionele of geschakelde voeding wordt gebruikt.
Verder zeg je:
"Verder ben ik 1 van de pro hypex fans van het eerste uur."
Wat ik dan weer niet kan rijmen met:
"But i did not like the overall sound, it was to clean and boring."
En dan maak je nog de volgende opmerking op DIY Audio:
"I can not wait to get my hands on a pair of Ncores to try it out. Two times they where sold out before i could order and i do not like to preorder. I have bad experience with preorder and prepayment. So i just wait."
Daarmee insinueer je dat Hypex onbetrouwbaar is!
Maar kan ik wel de volgende conclusie trekken: de Ncores met welke voeding dan ook zal niet jouw smaak zijn, want je zoekt naar een "sound" en dat is wat ze nou net niet toevoegen ( waarvan Hulde!).
Sorry dat ik er een beetje te hard in ben gegaan.
Maar ik wil toch een paar dingen opmerken:
Je vraagt je af of de Ncores beter kunnen klinken met een conventionele voeding terwijl je zelf eigenlijk al een negatief antwoord geeft:
"Vooral met de standaard ucd's waren de midden en hoge tonen in lagere volume passages rustloos met de smps en de snaredrum klonk niet zo strak en vet als met de conventionele voeding.
Met de HG + HXR ucd modules waren de bovenstaande verschillen niet door mij waar te nemen."
Je bent zelf al tot de ontdekking gekomen dat de Ncore voorzien is van HXR regelaars. Deze regelaars worden alleen gebruikt voor de ingangstrap en volgens jouw ervaringen maakt het blijkbaar niet uit of voor de vermogenstrappen een conventionele of geschakelde voeding wordt gebruikt.
Verder zeg je:
"Verder ben ik 1 van de pro hypex fans van het eerste uur."
Wat ik dan weer niet kan rijmen met:
"But i did not like the overall sound, it was to clean and boring."
En dan maak je nog de volgende opmerking op DIY Audio:
"I can not wait to get my hands on a pair of Ncores to try it out. Two times they where sold out before i could order and i do not like to preorder. I have bad experience with preorder and prepayment. So i just wait."
Daarmee insinueer je dat Hypex onbetrouwbaar is!
Maar kan ik wel de volgende conclusie trekken: de Ncores met welke voeding dan ook zal niet jouw smaak zijn, want je zoekt naar een "sound" en dat is wat ze nou net niet toevoegen ( waarvan Hulde!).
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Dus dan moet ik van de Ncores verwachten dat ik ze koel en saai zal vinden.
Maar hierover zal ik dan wel oordelen als ik ze zelf heb.
Nogmaals vind ik de hypex UCD modules het beste dat er voor hun prijs te koop is. Hun geluid vindt ik zelf niet meer mooi. Na 7 jaar er naar te hebben geluisterd.
Of de Ncore zijn geld waard is zal ik dan ook voor mij zelf uitmaken.
Want de laatste jaren heeft Hypex producten ontwikkeld die veel duurder zijn geworden voor de zelfbouwers en waarvan ik de meerwaarde er niet aan afhoorde.
Verder proef ik zowel bij Bruno als bij Jan-Peter een stuk arogantie waarvan ik liever heb dat zij dat voor hun zelf houden.
Een systeem dat niets toevoegd of weglaat, kaarsrecht verloop heeft zonder vervorming of ruis. Zal nooit de muziek weergeven zo als de producer van de eindmix het heeft bedoelt. Want dat kan alleen het systeem welke die producer heeft gebruikt. Dus dat betekent dat je voor elke bron een ander systeem moet hebben. Of iedere producer moet de zelfde setup gebruiken en wij thuis ook.
Dus bij ons thuis zoeken de meesten naar een compromis hoe wij denken dat het moet klinken. Als je dan als basis zo een perfecte versterker hebt maar dan met een dsp allerlei ruimte en luidspreker correcties moet doen blijkt mijn ervaring dat het alleen maar slechter wordt. Als iemand roept ik heb de beste, meest ideale versterker zeg ik heel fijn voor jouw maar mag ik even zelf luisteren. Want dit is het belangrijkste.
Je kunt niet fragmenten uit twee discussies zo maar vergelijken zonder de totale context.
Hypex was tot nu toe altijd een zeer betrouwbare zakenpartner. Maar successen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst heb ik met vele duizende euro's verlies moeten leren.
Maar hierover zal ik dan wel oordelen als ik ze zelf heb.
Nogmaals vind ik de hypex UCD modules het beste dat er voor hun prijs te koop is. Hun geluid vindt ik zelf niet meer mooi. Na 7 jaar er naar te hebben geluisterd.
Of de Ncore zijn geld waard is zal ik dan ook voor mij zelf uitmaken.
Want de laatste jaren heeft Hypex producten ontwikkeld die veel duurder zijn geworden voor de zelfbouwers en waarvan ik de meerwaarde er niet aan afhoorde.
Verder proef ik zowel bij Bruno als bij Jan-Peter een stuk arogantie waarvan ik liever heb dat zij dat voor hun zelf houden.
Een systeem dat niets toevoegd of weglaat, kaarsrecht verloop heeft zonder vervorming of ruis. Zal nooit de muziek weergeven zo als de producer van de eindmix het heeft bedoelt. Want dat kan alleen het systeem welke die producer heeft gebruikt. Dus dat betekent dat je voor elke bron een ander systeem moet hebben. Of iedere producer moet de zelfde setup gebruiken en wij thuis ook.
Dus bij ons thuis zoeken de meesten naar een compromis hoe wij denken dat het moet klinken. Als je dan als basis zo een perfecte versterker hebt maar dan met een dsp allerlei ruimte en luidspreker correcties moet doen blijkt mijn ervaring dat het alleen maar slechter wordt. Als iemand roept ik heb de beste, meest ideale versterker zeg ik heel fijn voor jouw maar mag ik even zelf luisteren. Want dit is het belangrijkste.
Je kunt niet fragmenten uit twee discussies zo maar vergelijken zonder de totale context.
Hypex was tot nu toe altijd een zeer betrouwbare zakenpartner. Maar successen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst heb ik met vele duizende euro's verlies moeten leren.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
koifarm schreef:
Verder proef ik zowel bij Bruno als bij Jan-Peter een stuk arogantie waarvan ik liever heb dat zij dat voor hun zelf houden.
Hypex was tot nu toe altijd een zeer betrouwbare zakenpartner. Maar successen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst heb ik met vele duizende euro's verlies moeten leren.
Dus hieruit mogen wij uit concluderen dat jij een zakelijk geschil hebt met Hypex? Althans dat insinueer je!
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
De enigste die hier insinueert ben jij.
En nee ik heb geen geschil met Hypex, maar heb in het verleden bij andere leveranciers veel leergeld moeten (vooruit)betalen. Daarom hou ik niet meer van vooruit betalen. Gewoon verkopen wat je in voorraad hebt.
Maar alsjeblieft ds23man laten we stoppen met het kapen van deze thread.
En nee ik heb geen geschil met Hypex, maar heb in het verleden bij andere leveranciers veel leergeld moeten (vooruit)betalen. Daarom hou ik niet meer van vooruit betalen. Gewoon verkopen wat je in voorraad hebt.
Maar alsjeblieft ds23man laten we stoppen met het kapen van deze thread.
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
precies, er worden teveel veronderstellingen gemaakt. Insinuatie's voegen niets toe aan een open discussie.
TS mag aangeven of het draadje spaak loopt, er afsplistingen nodig zijn oid.
Wowly
TS mag aangeven of het draadje spaak loopt, er afsplistingen nodig zijn oid.
Wowly
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Heej dat ben ik !
Ja ik had al voorgesteld om de discussie op het NCore draadje te doen en de vraag aan Bruno te stellen..
Maja, ik had toch even niet zo veel te melden hier. Was vooral druk bezig op het TPA forum oplossingen te zoeken voor m'n Toslink/ COAX storinkjes...
Maar daar binnenkort meer over
Ja ik had al voorgesteld om de discussie op het NCore draadje te doen en de vraag aan Bruno te stellen..
Maja, ik had toch even niet zo veel te melden hier. Was vooral druk bezig op het TPA forum oplossingen te zoeken voor m'n Toslink/ COAX storinkjes...
Maar daar binnenkort meer over
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Hi Jordo,
Heb je al eens overwogen om de DAC mbv arduino aan te sturen? Ik heb mij hier eens in verdiept en vind dit wel een hele elegante oplossing. Bovendien kan je op deze wijze volledig gebruik maken van alle register instellingen (volume controle, ingangsselectie, filters, spdif auto-detectie etc. etc.) van de Sabre DAC en deze instellingen tonen op een display
.
Zie link: Hifiduino
Heb je al eens overwogen om de DAC mbv arduino aan te sturen? Ik heb mij hier eens in verdiept en vind dit wel een hele elegante oplossing. Bovendien kan je op deze wijze volledig gebruik maken van alle register instellingen (volume controle, ingangsselectie, filters, spdif auto-detectie etc. etc.) van de Sabre DAC en deze instellingen tonen op een display
Zie link: Hifiduino
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Hoi corprius,
Dat ziet er goed uit!
Ik heb die bordjes inderdaad al wat vaker op foto's voorbij zien komen maar wist eigenlijk niet wat het was.
Dus nee, ik had daar nog niet aan gedacht.
Ik verwacht wel deze of volgende week mijn printje binnen van ITead.
Hiermee ga ik de standby schakeling weer maken en de powerdistribution alsook de volume control en de remote.
Dat ziet er goed uit!
Ik heb die bordjes inderdaad al wat vaker op foto's voorbij zien komen maar wist eigenlijk niet wat het was.
Dus nee, ik had daar nog niet aan gedacht.
Ik verwacht wel deze of volgende week mijn printje binnen van ITead.
Hiermee ga ik de standby schakeling weer maken en de powerdistribution alsook de volume control en de remote.
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Ik heb zojuist de knoppen mogen ontvangen van Jan van X-ECT.
Ik heb ze meteen maar even gemonteerd.
Ik vind ze aardig dik uitgevallen en van mij hadden ze ook wel iets groffer afgewerkt mogen zijn aan de voorkant.
Maar ze zijn zeker super degelijk!
Er staan geen markeringen op en ik twijfel of ik dat ook wel zal doen..
Resultaat:
(o, en let u verder even niet op de troep die het nog is
)
Ik heb ze meteen maar even gemonteerd.
Ik vind ze aardig dik uitgevallen en van mij hadden ze ook wel iets groffer afgewerkt mogen zijn aan de voorkant.
Maar ze zijn zeker super degelijk!
Er staan geen markeringen op en ik twijfel of ik dat ook wel zal doen..
Resultaat:
(o, en let u verder even niet op de troep die het nog is
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Hallo Jordo,
Ben net thuisgekomen van een middagje baby-sitten op de kleinkinderen en zag de foto's van je dual mono BufIII. Mooi gedaan! En die knoppen zijn helemaal niet te dik. Ziet er heel gelikt uit!
Hoe ga je de beschrifting maken? Laat je ze graveren?
Hoe is het trouwens met die unlock affaire? Ik heb gisteren de DPLL setting proberen aan te passen. Eerst had ik de instelling "Default" ingesteld. Dat wil dus zeggen dat de dac de doorlaat van het filter zelf bepaalt. Je kan het ook instellen hoe je zelf wil. Het smalste filter, SW(1,5=on en 1,6......1,7 op 0), laat de minste rommel door. Dat staat beschreven in de uitstekende Integration Guide van Leon van Bommel. Als ik de stand "lowest" kies, unlockt de DAC regelmatig. Ook bij Low en Low medium nog enkele unlocks. Bij Medium heb ik een rotsvaste Lock. Wat ik wel eens zou willen weten is wat nu eigenlijk de oorzaak is van die unlocks. Wat maakt de DAC zodanig in de war dat hij de signalen niet meer herkent als zijnde SPDIF of I2S?
Ik denk dat ik die vraag eens op het TPA forum ga stellen. Als we weten wat de echte oorzaak is kunnen we er misschien wat aan doen. Je hoort daar heel veel over de problemen, maar over de oorzaken wordt er haast niets gezegd en dat is eigenlijk toch jammer.
Veel succes met de verder voltooing van je DAC.
groetjes,
Henri
Ben net thuisgekomen van een middagje baby-sitten op de kleinkinderen en zag de foto's van je dual mono BufIII. Mooi gedaan! En die knoppen zijn helemaal niet te dik. Ziet er heel gelikt uit!
Hoe ga je de beschrifting maken? Laat je ze graveren?
Hoe is het trouwens met die unlock affaire? Ik heb gisteren de DPLL setting proberen aan te passen. Eerst had ik de instelling "Default" ingesteld. Dat wil dus zeggen dat de dac de doorlaat van het filter zelf bepaalt. Je kan het ook instellen hoe je zelf wil. Het smalste filter, SW(1,5=on en 1,6......1,7 op 0), laat de minste rommel door. Dat staat beschreven in de uitstekende Integration Guide van Leon van Bommel. Als ik de stand "lowest" kies, unlockt de DAC regelmatig. Ook bij Low en Low medium nog enkele unlocks. Bij Medium heb ik een rotsvaste Lock. Wat ik wel eens zou willen weten is wat nu eigenlijk de oorzaak is van die unlocks. Wat maakt de DAC zodanig in de war dat hij de signalen niet meer herkent als zijnde SPDIF of I2S?
Ik denk dat ik die vraag eens op het TPA forum ga stellen. Als we weten wat de echte oorzaak is kunnen we er misschien wat aan doen. Je hoort daar heel veel over de problemen, maar over de oorzaken wordt er haast niets gezegd en dat is eigenlijk toch jammer.
Veel succes met de verder voltooing van je DAC.
groetjes,
Henri
Laatst gewijzigd door henri47 op wo 25 apr 2012, 0:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
De 9018 is gebouwd als een state machine. Dat wil zeggen dat de DAC min of meer een bepaalde tijd wacht op een wijziging van het signaal. Binnen die bepaalde tijd, die je instelt met de DPLL parameter moet er een wijziging van het signaal hebben plaatsgevonden. Als die wijziging volgens de DAC niet plaatsvind is de hoeveelheid jitter te groot of is het signaal verloren gegaan en unlocked de DAC. Als de DPLL parameter op default gezet wordt probeert de DAC te bepalen wat de hoeveelheid jitter is, en stelt daarop de tijd automatisch bij. Meestal krijg je dan een vrij ruime DPLL setting, wat natuurlijk ook wat meer jitter doorlaat maar ook wel beter locked. De oorzaak kan heel divers zijn: slechte klok op de transport, slechte bekabeling (interferentie, reflecties), etc.
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Dank je Leon voor het duidelijke antwoord. Ik ben slechts een leek als het op digitale elektronica aankomt, maar ik probeer te begrijpen waarom iets gebeurt en tracht er dan een oplossing aan te geven. Uit je antwoord licht ik dan ook enkele oude bekenden nml bekabeling en reflecties. Dat zijn dingen die door het nemen van de juiste maatregelen wel kunnen verholpen worden dunkt me. Of zie ik het te simplistisch? Reflecties zijn meestal het gevolg van verkeerde impedantie aanpassingen. Ik denk dat het aanbrengen van de spanningsdeler achter de Toslink module zo'n maatregel is die reflecties tussen de Toslink module en de puls transfo op het 4*SPDIF board verhindert. We sluiten hier alles af op 75 Ohm en verkleinen het signaal zodat invloed op andere signalen geminimaliseerd wordt. Een andere vraag is wat te doen met de USB aansluiting. Weet jij waaraan die zal moeten voldoen om zo weinig mogelijk rommel door te laten? Moet die bvb zo kort mogelijk zijn, of een bepaalde karakteristee impedantie bezitten?
Allemaal vragen die het uiteindelijke resultaat zullen bepalen en waar ik, en waarschijnlijk nog anderen, geen zicht op hebben. Kan je ons misschien enkele praktische richtljnen geven waaraan we ons zouden moeten houden,
Alvast dank voor je antwoord,
Groetjes,
Henri
Allemaal vragen die het uiteindelijke resultaat zullen bepalen en waar ik, en waarschijnlijk nog anderen, geen zicht op hebben. Kan je ons misschien enkele praktische richtljnen geven waaraan we ons zouden moeten houden,
Alvast dank voor je antwoord,
Groetjes,
Henri
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Hoi Henri,
Goeie vraag eigenlijk... Zou ik ook een zuiver echt glasvezelkabeltje moeten hebben ipv een kunstof ding?
De letters ga ik laten zeefdrukken.
Ik heb zojuist het S/Pdif cabeltje gemaakt voor de spanningsdeler.
Om even kort samen te vatten komt het er kort op neer dat de Toslink Module met een te grote signaalsterkte werkt.
Hierdoor komt de S/Pdif van de COAX in de knoei en gaan ze storen op elkaar of er nou een bron op zit of niet...
Om dit te vereffennen wordt er een spanningsdeler in gezet zoals op bijgevoegd plaatje te zien is.
Nu wil alleen het feit dat het niet werkt bij mij op dit moment...
Als ik probeer met de COAX en de Toslink aangesloten in het S/Pdif bord, dan heb ik weer allemaal unlocks.
Zodra ik de Toslink er uit haal is het weer perfect.
Als dit nu niet snel opgelost gaat worden dan is het jammer maar helaas maar dan sluit ik slechts 1 bron aan en dat is dan de Toslink. De rest is dan 'voorbereiding'.
Goeie vraag eigenlijk... Zou ik ook een zuiver echt glasvezelkabeltje moeten hebben ipv een kunstof ding?
De letters ga ik laten zeefdrukken.
Ik heb zojuist het S/Pdif cabeltje gemaakt voor de spanningsdeler.
Om even kort samen te vatten komt het er kort op neer dat de Toslink Module met een te grote signaalsterkte werkt.
Hierdoor komt de S/Pdif van de COAX in de knoei en gaan ze storen op elkaar of er nou een bron op zit of niet...
Om dit te vereffennen wordt er een spanningsdeler in gezet zoals op bijgevoegd plaatje te zien is.
Nu wil alleen het feit dat het niet werkt bij mij op dit moment...
Als ik probeer met de COAX en de Toslink aangesloten in het S/Pdif bord, dan heb ik weer allemaal unlocks.
Zodra ik de Toslink er uit haal is het weer perfect.
Als dit nu niet snel opgelost gaat worden dan is het jammer maar helaas maar dan sluit ik slechts 1 bron aan en dat is dan de Toslink. De rest is dan 'voorbereiding'.
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Ik heb nu een verbeterde versie gemaakt.
De COAX én de Toslink zijn nu tegelijk aangesloten en de COAx speelt zonder unlocks, maar....
de Toslink doet het nu nog niet op deze manier....
De COAX én de Toslink zijn nu tegelijk aangesloten en de COAx speelt zonder unlocks, maar....
de Toslink doet het nu nog niet op deze manier....
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Henri,
Hier heb je de officieele specificatie voor USB kabels en connectors: http://www.usb.org/developers/devclass_ ... Conn20.pdf
Zoals je ziet is het nogal een uitgebreide test, en het komt er op neer: zolang je een gecertificeerde kabel gebruikt kan er weinig mis gaan.
Hier heb je de officieele specificatie voor USB kabels en connectors: http://www.usb.org/developers/devclass_ ... Conn20.pdf
Zoals je ziet is het nogal een uitgebreide test, en het komt er op neer: zolang je een gecertificeerde kabel gebruikt kan er weinig mis gaan.
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
even tussen door,,
Mijn excuses voor het commentaar van gisteren,wat terecht is verwijderd,,,,
Mijn excuses voor het commentaar van gisteren,wat terecht is verwijderd,,,,
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Henri zien we hier niet meer terug iig...
En oja, mijn Toslink module is overleden geloof ik.. En ik was zo dichtbij een oplossing!
En oja, mijn Toslink module is overleden geloof ik.. En ik was zo dichtbij een oplossing!
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Dat is zeker jammer, omdat een nieuwe module meestal lang op zich laat wachten. Weet je zeker dat de module defect is?
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Nou gister deed hij het ook al slecht. Toen heb ik de draadjes opnieuw aangesloten en deed hij het opeens maar liet wel unlocks zien.
Ik zat nog even naar mijn gemaakte foto te kijken van vanmiddag maar dan zie je dat ik eigenlijk direct het signaal aan de GND gelegd heb...
Hoe zeker kan ik het weten? Hij doet het niet en ik heb geen scope om te meten als ik al mocht weten hoe dat werkt..
Ik zit ook te kijken of ik niets over het hoofd zie maar zo ingewikkeld kan het niet zijn. En ik ben terug gegaan naar de oude setup die werkte...
Ik ben ook bang dat dit lang kan gaan duren. En ik baal er ook echt van! Helemaal nu ik weet dat ik het ook zelf weer heb gedaan...
Ik zat nog even naar mijn gemaakte foto te kijken van vanmiddag maar dan zie je dat ik eigenlijk direct het signaal aan de GND gelegd heb...
Hoe zeker kan ik het weten? Hij doet het niet en ik heb geen scope om te meten als ik al mocht weten hoe dat werkt..
Ik zit ook te kijken of ik niets over het hoofd zie maar zo ingewikkeld kan het niet zijn. En ik ben terug gegaan naar de oude setup die werkte...
Ik ben ook bang dat dit lang kan gaan duren. En ik baal er ook echt van! Helemaal nu ik weet dat ik het ook zelf weer heb gedaan...
Re: Buffalo DIII + Hypex Ncore Project
Kan ik je helpen met deze: http://nl.farnell.com/sharp/gp1fav31rk0 ... tt=1243861?
Deze is fysiek iets afwijkend, maar op een stukje gaatjesprint kun je hem wel monteren. Ik heb er een aantal van liggen.
Deze is fysiek iets afwijkend, maar op een stukje gaatjesprint kun je hem wel monteren. Ik heb er een aantal van liggen.
