Prachtig het artikel in de Hobby hifi! leuke foto's ook.
Voor mensen zonder abo:
In de meest recente hobbyhifi staat een artikel van 2 pagina's over de finale van de ontwerpwedstrijd in Hengelo. Geinig is ook dat ze de forumnamen aanhouden, op de foto's de speakers en ondere andere Dre, Pappaleo, etc.
Prachtig het artikel in de Hobby hifi! leuke foto's ook.
Voor mensen zonder abo:
In de meest recente hobbyhifi staat een artikel van 2 pagina's over de finale van de ontwerpwedstrijd in Hengelo. Geinig is ook dat ze de forumnamen aanhouden, op de foto's de speakers en ondere andere Dre, Pappaleo, etc.
Prachtig het artikel in de Hobby hifi! leuke foto's ook.
Voor mensen zonder abo:
In de meest recente hobbyhifi staat een artikel van 2 pagina's over de finale van de ontwerpwedstrijd in Hengelo. Geinig is ook dat ze de forumnamen aanhouden, op de foto's de speakers en ondere andere Dre, Pappaleo, etc.
laten we vast wat nadenken over de volgende wedstrijd.
iets met een bepaald thema, subsegment? bijvoorbeeld alleen desktop speakers, of alleen vloerstaanders, of alleen monitors, of....
Desktop speakers is misschien wel een idee, en dan ook aktief toestaan. Kosten kunnen dan meevallen, het spreekt een groot publiek aan (iedereen heeft wel ergens een pc staan waar beter geluid bij kan, of mogelijk te gebruiken als soundbar tv), en je zou zo ook jeugd erbij kunnen betrekken die zo’n beetje woont voor een pc tegenwoordig.
Desktop speakers is misschien wel een idee, en dan ook aktief toestaan. Kosten kunnen dan meevallen, het spreekt een groot publiek aan (iedereen heeft wel ergens een pc staan waar beter geluid bij kan, of mogelijk te gebruiken als soundbar tv), en je zou zo ook jeugd erbij kunnen betrekken die zo’n beetje woont voor een pc tegenwoordig.
Leuk! Heb van de week eens zitten nadenken over desktop speakers voor mijn werkplek. Aangezien ik verwacht (nog) meer thuis te werken in het post-corona tijdperk, wil ik daar ook een muziekje op kunnen zetten. Ook prima te doen met de 3D printer om moderne vormgeving te realiseren.
Zonder gekheid, desktop/pc speaker lijkt me een mooie uitgangspositie voor een nieuwe wedstrijd.
De laatste wedstrijd heb ik zelf georganiseerd, was gaaf om te doen. Tijdens de wedstrijd met hulp van Harry en jury Jeroen, Hans, Hans en George natuurlijk.
Toch kost het al met al best veel tijd in voorbereiding als je het goed wilt doen. Met een andere organisatie geeft het wellicht ook andere inzichten, ik zou het stokje door willen geven aan een ander ZBA lid.
Wie vindt dit leuk om te doen? Kost je alleen tijd dus, communicatie als in pb, regelen dat alles/iedereen er is, etc. En het geeft verplichting, als deelnemers aan de wedstrijd zijn begonnen moet de wedstrijd er ook komen.
Ik stel er graag bij mij op de luisterdag ruimte voor beschikbaar, mocht het zo uitkomen. Luisterdag oost Nederland is altijd de 1e zaterdag in februari.