Welke DSP en versterker moet ik hebben en in hoeveel liter moeten de Etons?
Een paar basic vragen maar ik kom er niet uit en jullie weten het blijkbaar wel
Groetjes Walter
Moderator: Beheerdersteam
Optie 2 is dus zelfs goedkoper...je kunt beter een ezel adviseren. Die zijn minder koppig.Walt schreef:Als dit veel prijziger uitpakt dan optie 1 dan denk ik dat optie 1 nu een betere keuze is voor mij. Groetjes Walter
de Hypex DSP kost gelijke hoeveelheid werk (ook zelf meten en DSP instellen enzo). en als je meet met bv REW valt ook dat erg mee. Maar met een kant&klare oplossing als Velodyne zal dat zonder twijfel een stuk vlotter gaan.jeroen_d schreef:... miniDSP is leuk, maar dat werkt niet een twee drie.
Ik vind de uitslag anders:Walt schreef:Gelukkig ziet Jeroen nog enige heil in mijn quick en dirty oplossing