hmm, hij weer!audiomanics schreef:en 2 plus photoshop = 4 ... Ja natuurlijkasterduc schreef:1+1=2
Kees
laat je eens gaan Kees, wat dacht je van een 5.1 ???
Moderator: Beheerdersteam
jaja, en blauwe ledjes onder de sokkel en vergulde schroeven om de drivers te monteren, en ... .b_force schreef:puur voor het oog zou ik een alu of magnesium achtige cone veel beter vinden staan.
b_force schreef:het papier van scanspeak vind ik wat "vloeken" bij het ultra blinkende van de kast
Ja, maar dan in klein formaat met een HiVi3 woofertje. Kastje is Goud metalic gelakt, past perfect met dat drivertjeb_force schreef:Neem je ze ook mee naar Breda trouwens ?