de zoveelste Open Baffle
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
PureAudioProject? Je bedoelt die oplichters op Facebook? Daar heb ik inderdaad een discussie mee gevoerd, want de claims die ze maakten waren feitelijk onjuist en neigden naar oplichting. Ik hoop dat in dit soort situaties, waar ikzelf de nodige kennis ontbeer, anderen mij ook waarschuwen en wijzen op de leugens en bedrog? Of vind jij het fair dat mensen leugens krijgen voorgeschoteld om een product te kunnen verkopen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: de zoveelste Open Baffle
Leon,leonidas schreef:Sander , na je interfereren , via Facebook , bij PureAudioProject , zijn jouw intenties voor mij helemaal duidelijk !!
Sorry zeggen helpt niet meer.
In mijn ogen ben je gewoon een klein rancuneus mannetje.
Maar ik blijf onderstrepen dat jij geweldig bent en ik niet!!
(omdat Ze"ev al ingenieurs (zoals jij) zat had via Mundorf , had hij geen behoefte meer aan jou.
Weer iemand die zich zelf zit te herhalen.
Je gaat me toch niet vertellen dat vanuit jouw standpunt de term myfi positief bedoeld was?
Blijf hier gewoon weg !! Laat dit myfi zijn maar bemoei je er niet mee.
Ga Tom steunen.
Ik heb aan jouw opmerkingen geen enkele behoefte.
Je schrikt mensen af en draagt NIETS bij.
Ja , ik ben boos !!
En het is niet over.
Eerst was ik de gebeten hond en nu Sander. Wordt toch wel een bepaald stramien....
Re: de zoveelste Open Baffle
Jij moet een keer een man zijn !! Sander.
Jij bent niet fatsoenlijk geweest en neemt geen verantwoording voor je "aanval".
Jij begon met je eigen mening ventileren zodat niemand nog op mijn ontwerp kon reageren !!
Welk beeld jij van mij hebt , en of dat klopt zal me worst wezen.
Je nam met je vooringenomenheid de zaak over en dat was je bedoeling.
dus f*ck Ur sorry en geslijm !
Wat echt ziekelijk is :
mensen zoals jij trekken mensen binnen in een puur technologische benadering !
Jullie maken mensen bang om te experimenteren en te ervaren.
Ja , ik ben een docent maar : ik inspireer en motiveer !!
Kennis is overal , kan iedereen zelf vinden.
Mensen zoals jij dragen alleen kennis over.
En in mijn geval , voor nog die 3 mensen , die dit nog lezen ??
Ik heb hier niet eens zin in , jij bent een betweter met maar een werkelijksniveau .
Gun andere mensen iets meer , zonder dat jij je moet bevestigen met je gelijk halen.
Jij bent niet fatsoenlijk geweest en neemt geen verantwoording voor je "aanval".
Jij begon met je eigen mening ventileren zodat niemand nog op mijn ontwerp kon reageren !!
Welk beeld jij van mij hebt , en of dat klopt zal me worst wezen.
Je nam met je vooringenomenheid de zaak over en dat was je bedoeling.
dus f*ck Ur sorry en geslijm !
Wat echt ziekelijk is :
mensen zoals jij trekken mensen binnen in een puur technologische benadering !
Jullie maken mensen bang om te experimenteren en te ervaren.
Ja , ik ben een docent maar : ik inspireer en motiveer !!
Kennis is overal , kan iedereen zelf vinden.
Mensen zoals jij dragen alleen kennis over.
En in mijn geval , voor nog die 3 mensen , die dit nog lezen ??
Ik heb hier niet eens zin in , jij bent een betweter met maar een werkelijksniveau .
Gun andere mensen iets meer , zonder dat jij je moet bevestigen met je gelijk halen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
Sorry? Ik ben bijna geneigd om te vragen of je vandaag je medicijnen wel geslikt hebt?
Ik ben altijd fatsoenlijk, recht door zee en zal nooit verzuimen te zeggen waar het op staat. Als dat je insteek is dan klopt dat inderdaad. Als ik ergens tegen ageer kan je er vergif op innemen dat er feiten met voeten getreden worden.
Als je daar niet mee kan omgaan dan zegt dat alles over jou en niks over mij ben ik bang?
Ik ben altijd fatsoenlijk, recht door zee en zal nooit verzuimen te zeggen waar het op staat. Als dat je insteek is dan klopt dat inderdaad. Als ik ergens tegen ageer kan je er vergif op innemen dat er feiten met voeten getreden worden.
Als je daar niet mee kan omgaan dan zegt dat alles over jou en niks over mij ben ik bang?
Re: de zoveelste Open Baffle
In de Psychologie hebben ze het wel eens over attributie : wat is de oorzaak van wat je overkomt.
Bij jou is dit altijd : externe attributie !! het is altijd iemand anders dus blijft je eigen ego intact
Bij interne attributie ga je ook eens kijken bij jezelf.
Ik kom tot de conclusie dat dit bij jou niet zo makkelijk gaat.
Dus jij valt mij aan , niet voor de eerste keer ?
En ik ben gestoord ?
prima Sander
wordt er gelukkig mee !!
Ondertussen bemoei jij je nog steeds met zaken die buiten je bevattingsvermogen vallen en bent daardoor , in mijn ogen , een gevaar voor startende ontwerpers.
mijn conclusie : je bent een betweter.
je gaat nooit toegeven.
Ik zal altijd opkomen voor myfi !!
Voor iedereen die enthousiast kan worden.
en zich niet laat misleiden door figuren zoals jij.
Omdat jij denkt dat je de wijsheid (nou ja , wijsheid , kennis misschien) in pacht hebt , kunnen we dit net zogoed stoppen.
mvgr. Leon
Bij jou is dit altijd : externe attributie !! het is altijd iemand anders dus blijft je eigen ego intact
Bij interne attributie ga je ook eens kijken bij jezelf.
Ik kom tot de conclusie dat dit bij jou niet zo makkelijk gaat.
Dus jij valt mij aan , niet voor de eerste keer ?
En ik ben gestoord ?
prima Sander
wordt er gelukkig mee !!
Ondertussen bemoei jij je nog steeds met zaken die buiten je bevattingsvermogen vallen en bent daardoor , in mijn ogen , een gevaar voor startende ontwerpers.
mijn conclusie : je bent een betweter.
je gaat nooit toegeven.
Ik zal altijd opkomen voor myfi !!
Voor iedereen die enthousiast kan worden.
en zich niet laat misleiden door figuren zoals jij.
Omdat jij denkt dat je de wijsheid (nou ja , wijsheid , kennis misschien) in pacht hebt , kunnen we dit net zogoed stoppen.
mvgr. Leon
Re: de zoveelste Open Baffle
Wie pakt het bier en de chips?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: de zoveelste Open Baffle
Jan.FR_Aad schreef:Wie pakt het bier en de chips?
Re: de zoveelste Open Baffle
Jan!!!!!
Re: de zoveelste Open Baffle
Kleine update.
In China willen ze mijn ontwerp onder een helikopter gaan hangen , zodat iedereen kan horen hoe geweldig het is.
Eigenlijk hebben ze dus niets ven een OB begrepen , maar wel een lieve opmerking toch ?
mvgr. Leon
In China willen ze mijn ontwerp onder een helikopter gaan hangen , zodat iedereen kan horen hoe geweldig het is.
Eigenlijk hebben ze dus niets ven een OB begrepen , maar wel een lieve opmerking toch ?
mvgr. Leon
Re: de zoveelste Open Baffle
Ben een beetje bang dat de herrie van een helikopter het geluid van de OB volledig zal uitdoven. Sowieso hebben OB een vrij laag rendement wat voor openlucht toepassing niet ideaal is.
Re: de zoveelste Open Baffle
Dit topic is definitief stuk hoorleonidas schreef:Kleine update.
In China willen ze mijn ontwerp onder een helikopter gaan hangen , zodat iedereen kan horen hoe geweldig het is.
Eigenlijk hebben ze dus niets ven een OB begrepen , maar wel een lieve opmerking toch ?
mvgr. Leon
Ik dacht dat ze je in Argentinië mee de lucht in namen...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: de zoveelste Open Baffle
Je bent lekker op dreef Leon, maar ik moet je helaas teleurstellen. Er zijn geen zaken in audio die buiten mijn bevattingsvermogen vallen, ik geloof niet in sprookjes, jij kennelijk nog wel?
En over mijn ego hoef je je geen zorgen te maken hoor, ik neem mijzelf niet altijd bloedserieus en steek regelmatig de draak met mijzelf, ook hier op het forum. Maar als de discussie op technisch vlak gevoerd word dan ben ik inderdaad geen gemakkelijke discussiepartner, feiten zijn namelijk niet ondergeschikt aan een mening.
Veel succes verder met je projecten. Ik heb ‘t beeld wat ik van je had inmiddels wat bijgeschaafd, het sympatieke is d’r inmiddels wel vanaf. Jammer, ik vond je altijd een sympatieke vent met een prachtbaan waarbij je jongeren kan enthousiasmeren voor audio en zelfbouw.
Als voetnoot nog even deze opmerking; als docent heb je volgens mij de taak je leerlingen te onderwijzen op basis van feiten en de wetten van de natuur (o.a. wis- en natuurkunde) en niet op basis van sprookjes die je jezelf hebt wijsgemaakt, toch?
En over mijn ego hoef je je geen zorgen te maken hoor, ik neem mijzelf niet altijd bloedserieus en steek regelmatig de draak met mijzelf, ook hier op het forum. Maar als de discussie op technisch vlak gevoerd word dan ben ik inderdaad geen gemakkelijke discussiepartner, feiten zijn namelijk niet ondergeschikt aan een mening.
Veel succes verder met je projecten. Ik heb ‘t beeld wat ik van je had inmiddels wat bijgeschaafd, het sympatieke is d’r inmiddels wel vanaf. Jammer, ik vond je altijd een sympatieke vent met een prachtbaan waarbij je jongeren kan enthousiasmeren voor audio en zelfbouw.
Als voetnoot nog even deze opmerking; als docent heb je volgens mij de taak je leerlingen te onderwijzen op basis van feiten en de wetten van de natuur (o.a. wis- en natuurkunde) en niet op basis van sprookjes die je jezelf hebt wijsgemaakt, toch?
Re: de zoveelste Open Baffle
De "echte" open baffle koppelt de ruimte , de units , de baffle dimensies aan mekaar.
Zonder afgebakende ruimte is er geen OB effect
Dus je hebt gelijk Walt
mvgr. Leon.
p.s. ik heb de helikopter maar even buiten beschouwing gelaten anders wordt het voor 2D denkers te ingewikkeld
Zonder afgebakende ruimte is er geen OB effect
Dus je hebt gelijk Walt
mvgr. Leon.
p.s. ik heb de helikopter maar even buiten beschouwing gelaten anders wordt het voor 2D denkers te ingewikkeld
Re: de zoveelste Open Baffle
Beste Sander,
Ik heb mezelf al vernederd.
Jij hebt altijd gelijk , en dus het laatste woord.
einde discussie !!
Ik ben boos op je , en als je dat niet begrijpt , ook goed !!
Ik kan ermee leven omdat …….jij mij persoonlijk aanvalt.
dat naderhand in het abstracte trekken , werkt voor mij niet !!
en daar moet jij mee leven!
mvgr.Leon
Ik heb mezelf al vernederd.
Jij hebt altijd gelijk , en dus het laatste woord.
einde discussie !!
Ik ben boos op je , en als je dat niet begrijpt , ook goed !!
Ik kan ermee leven omdat …….jij mij persoonlijk aanvalt.
dat naderhand in het abstracte trekken , werkt voor mij niet !!
en daar moet jij mee leven!
mvgr.Leon
