Misschien een antwoord????Henkjan schreef:iets waar de eigenaren van de 1e serie zich zorgen over moeten maken?Matthijs_Hypex schreef:1. Inderdaad een aanpassing ten opzichte van de eerste batch, verbetering voor de Sub-out uitgang
Groet Gerhard
Moderator: Beheerdersteam
De reden van de 1ms keuze is een afweging binnen de DSP. Je hebt een bepaalde tijd om je sample te bewerken, bijvoorbeeld 500 stappen. Een biquad filter kost ongeveer 20 stappen, 20x 12bq voor laag+12bq voor hoog+ 6bq voor sub + etc. Delay kost ook bewerkingstijd, en daarnaast is er ook nog eens een opslag issue zoals Asterduc zich al terecht afvraagt. Wij hebben voor een goed gemiddelde gekozen van 1ms, daar dit normaal gesproken binnen 1 kast genoeg is voor kast correctie.Henkjan schreef:is er een reden dat de delay beperkt is tot 1ms? ik zat te denken aan een systeem met de subs verder weg van de mains, zoals bv bij het Lyngdorf systeem met de subs in de hoek.
nu we t toch over subs hebben:leg eens wat meer uit. dat bij 1 sub je L+R moet kiezen snap ik, dan wordt er dus van links en rechts het signaal samen gevoegd en een mono naar de sub. maar waar moet je dan het filter voor de sub instellen? in de master unit? en dan dus L or R, hoezo verschillend? ik zou denken dat dit voor stereo subs is, dan dus gewoon 1 per kant?de handleiding schreef:The output signal of the subout channel van be controlled in the “Subout control” panel.
Normally this will be set to L+R to use one subwoofer, but if you want to use a subwoofer on both sides you can set the subout to only use left or right input signal.
Nee niks om je zorgen over te maken. Wij proberen onze producten altijd te verbeteren, en dit zullen we blijven doen. Als er echt problemen zijn informeren wij onze klanten daar over.ds23man schreef:Misschien een antwoord????
Groet Gerhard
dag Matthijs,Matthijs_Hypex schreef:De reden van de 1ms keuze is een afweging binnen de DSP. Wij hebben voor een goed gemiddelde gekozen van 1ms, daar dit normaal gesproken binnen 1 kast genoeg is voor kast correctie.
ik neem aan dat die ene de actieve Hans was, wat voor systeem was die andere?Leeuwarden schreef:Ik hou het kort. Gister 2 setjes gehoord met de AS2.100: Indrukwekkend.ZBA schreef:Geef je bericht hier, het mag niet meer bevatten dan 60000 tekens
mss omdat je bbcode uit hebt staan in je profiel?Leeuwarden schreef:(waaromdoetdiekwoothetniet?)
Voor de AS2 is alleen de module met bedieningspaneel de master. Deze stuurt zijn gegeven en audio uit via de mini-jack trigger output.Henkjan schreef:een vraag die me zo ineens te binnen schoot: hoe stel je de master/slave in als je voor je HT 5 van die dingen wil gebruiken? is dan alles op master, en de input op links
We gaan inderdaad volgend jaar proberen onze huidige range DS subwooferversterkers te upgraden naar een DSP versie. We zijn hier over aan het nadenken hoe dit geheel er het beste uit kan komen te zien.SSassen schreef:Matthijs,
Komt er binnenkort ook een dedicated sub module? Feitelijk 't zelfde recept als de AS2/100, maar dan met één kanaal, minimaal met 400W/4ohm en toegesneden op subwoofer gebruik, dus ook met langere delays etc. Dit zou een prima oplossing zijn voor degenen die nu grijpen naar een Velodyne SMS-1 of vergelijkbare oplossingen.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Dat klopt niet, bij gebruik van cornerwoofers moet je de fronts een delay geven en niet de woofers (de fronts staan immers dichter bij de luisterplek).SSassen schreef:Je kan dan puur op laagweergave corrigeren, dus veel langere delays aanbrengen (corner woofers)
Thanks Sander!SSassen schreef:Ps. heel veel succes gewenst met de start van je nieuwe bedrijf!