LM3886 simpele mono.

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

JuuL schreef:
Of je zet hem erbovenop en je kantelt het 90 graden (dus aan de achterkant dan) :D
Lees mijn tekst eens goed. Dat is precies wat ik ook al stelde, maar deze "behuizing" heeft een stempel aan de onderkant. Ik heb nog niet geprobeerd om deze eruit te schuren, maar de kans bestaat dat deze vrij die in het hout getrokken is.

Groeten,
Mischa
Plaats reactie