Lees mijn tekst eens goed. Dat is precies wat ik ook al stelde, maar deze "behuizing" heeft een stempel aan de onderkant. Ik heb nog niet geprobeerd om deze eruit te schuren, maar de kans bestaat dat deze vrij die in het hout getrokken is.JuuL schreef:Of je zet hem erbovenop en je kantelt het 90 graden (dus aan de achterkant dan)
Groeten,
Mischa
