Fantastisch!
PACIFIC, variatie op Nautilus
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: PACIFIC, variatie op Nautilus
in het budget alvast nietHenkjan schreef:Zou de beryllium tweet passen
nog een laatste foto
Re: PACIFIC, variatie op Nautilus
Stoppen Ed, mijn scherm beslaat iedere keer weer, en het staat zo slordig met het kwijl op mijn scherm.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: PACIFIC, variatie op Nautilus
Bijzonder mooi hoor. Al heb ik met het model van de Nautilus Pacific altijd een associatie met het aliën monster.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: PACIFIC, variatie op Nautilus
de afmetingen zijn identiek aan de D3004/602010 die er nu in zit.asterduc schreef:Henkjan schreef:Zou de beryllium tweet passen
Voor de volgende set ga ik een kleinere tweeter inzetten, de R2004/602000 ringradiator, dat lijkt me een betere match met de middentoner 12M/4631G00.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: PACIFIC, variatie op Nautilus
een volgende setje klaar en afgeleverd. De kasten zijn wat zwaarder (40 kg) en in sandwich constructie uitgevoerd en het reflexkanaal is ingewerkt in de sokkel.
- Bijlagen
Re: PACIFIC, variatie op Nautilus
Gadjandakkiee, wat een mooie set weer met die units en ontwerp.

Ed kan het niet laten..!!

Ed kan het niet laten..!!
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
