Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Nu heb ik het even gemist maar Wowly had toch al een vraag uitstaan bij de beheerder voor een datum.
Is dat nu ineens niet geschikt meer?
Ik vind het qua ruimte en ligging eigenlijk wel een prima plek en bekijk je het van uit Nederland en België nog aardig centraal ook.
Is dat nu ineens niet geschikt meer?
Ik vind het qua ruimte en ligging eigenlijk wel een prima plek en bekijk je het van uit Nederland en België nog aardig centraal ook.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Daar zijn de Friezen het zo te lezen duidelijk weer niet mee eens
Ik lees nergens dat het niet geschikt is hoor.... Wel dat Wowly eigenlijk geen tijd heeft. Afwachten maar even. En andere geschikte locaties kunnen toch evengoed?
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Maar daarom hadden we toch verschillende dagen door het jaar heen en verdeeld over het land.
Ergens zullen we weer moeten beginnen met een dag.
Ergens zullen we weer moeten beginnen met een dag.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ik vind het zelf niet vreemd. Het verschil tussen standaard en maatschappelijk is dat de gemeente Alphen aan den Rijn meer subsidie verleent aan initiatieven voor de bewoners. En niet "zomaar" iedereen van buiten Alphen die iets in Alphen wilt organiseren een extra potje geld geeft.ray5150 schreef: ↑za 07 mei 2022, 11:21Ik vind het feit merkwaardig dat er een ander tarief word gerekend als er bezoekers / deelnemers van buiten de gemeente komen. dat zit toch wel aardig tegen discriminatie aan te schurken, hoe zou men dat dan willen contoleren ? je ID laten zien ? er zijn voor minder al demonstraties geweest de afgelopen jaren.
Drempel = minimaal 50% van de bezoekers uit de gemeente. En dat red je niet.
Trouwens, met maatschappelijk tarief (30ct, 225m2 ) kom je voor 9 uur gebruik ook op 607 euro uit = 4x oude tarief en dus minimaal 20 euro entree per deelnemer, als je van 30 bezoekers uitgaat. Met standaardtarief wordt het een kleine 34 euro pp.
Exclusief de koffie en thee die de laatste keer ook best prijzig waren per thermosfles.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ik heb de vraag uitstaan, echter nog geen antwoord gekregen. Anders ga ik volgende week eens bellen.
De kosten van de ruimtes zijn altijd lastig geweest,naast de akoestiek. Hopelijk dat “de ruimte” nog ruimte heeft (pun intended) voor een schappelijke prijs.
Vwb het eten, ik sta open voor suggesties. De pizzaman wordt ieder jaar duurder, de laatste keer was de laatste keer dat het voor de “oude” prijs nog kon. Maar als iemand lekker wil barbecueën, of Chinees wil halen; ik sta open voor suggesties.
Ik bouw nog steeds fors door, echter niet meer aan audioapparatuur helaas. Maar vooral aan de toekomst van mijn kids, het huis en de aanbouwen, en onderhoud van mijn vrouw en auto’s:). Daarnaast vind ik heeel erg veel erg leuk (drones, 3dprinten, gamen, meubels bouwen, offroad rijden met de jimny, tuinieren en heb mantelzorg voor mijn moeder sinds mij pa is overleden. Dus ja, tijd tekort hahaha. Maar ik vind de zelfbouwaudiocommunity echt supergaaf, dus heb er graag wat voor over. Tot nu toe nog nooit financieel erin gegaan, maar als dat wel zo zou zijn heb ik dat er voor over. Ik neem altijd mooie muziek mee terug die ik heb gehoord. Mijn pa zat daar altijd op te wachten: “en Jan, nog wat moois gehoord?” Vroeg ie dan.
Enfin, als ik meer weet dan laat ik het jullie weten goed?
De kosten van de ruimtes zijn altijd lastig geweest,naast de akoestiek. Hopelijk dat “de ruimte” nog ruimte heeft (pun intended) voor een schappelijke prijs.
Vwb het eten, ik sta open voor suggesties. De pizzaman wordt ieder jaar duurder, de laatste keer was de laatste keer dat het voor de “oude” prijs nog kon. Maar als iemand lekker wil barbecueën, of Chinees wil halen; ik sta open voor suggesties.
Ik bouw nog steeds fors door, echter niet meer aan audioapparatuur helaas. Maar vooral aan de toekomst van mijn kids, het huis en de aanbouwen, en onderhoud van mijn vrouw en auto’s:). Daarnaast vind ik heeel erg veel erg leuk (drones, 3dprinten, gamen, meubels bouwen, offroad rijden met de jimny, tuinieren en heb mantelzorg voor mijn moeder sinds mij pa is overleden. Dus ja, tijd tekort hahaha. Maar ik vind de zelfbouwaudiocommunity echt supergaaf, dus heb er graag wat voor over. Tot nu toe nog nooit financieel erin gegaan, maar als dat wel zo zou zijn heb ik dat er voor over. Ik neem altijd mooie muziek mee terug die ik heb gehoord. Mijn pa zat daar altijd op te wachten: “en Jan, nog wat moois gehoord?” Vroeg ie dan.
Enfin, als ik meer weet dan laat ik het jullie weten goed?
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Nee, nee, niet aan de pizza's morrelen Jan! Is altijd een deel van de charme geweest
Succes!
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Pizza bakken op de BBQ kan natuurlijk ook.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Een pizza wordt elk jaar ook duurder in de supermarkt.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Het mag ook best een keer. Hadden we niet 2 jaren overgeslagen, dan was dit alweer het 10e jaar dat Antonio de pizza's bezorgt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ja is hier in Hengelo in het wijkcentrum ook, exact deze reden. Maatschappelijk moet dan ook nog voor deze wijk zijn, en met de vorige beheerder (die nu met pensioen is) kon het ook onder die noemer, en dan nog is het duur zat. Nieuwe beheerder al gesproken (m'n vriendin heeft er schilderles) en lijkt me ook de beroerdste niet, maar dit soort beslissingen worden tegenwoordig in een raad genomen blijkbaar. Maar zoals gezegd, tot nu toe werd het ook door de vingers gezien, omdat het niet commercieel is.mikekiwi schreef: ↑za 07 mei 2022, 14:26Ik vind het zelf niet vreemd. Het verschil tussen standaard en maatschappelijk is dat de gemeente Alphen aan den Rijn meer subsidie verleent aan initiatieven voor de bewoners. En niet "zomaar" iedereen van buiten Alphen die iets in Alphen wilt organiseren een extra potje geld geeft.ray5150 schreef: ↑za 07 mei 2022, 11:21Ik vind het feit merkwaardig dat er een ander tarief word gerekend als er bezoekers / deelnemers van buiten de gemeente komen. dat zit toch wel aardig tegen discriminatie aan te schurken, hoe zou men dat dan willen contoleren ? je ID laten zien ? er zijn voor minder al demonstraties geweest de afgelopen jaren.
Drempel = minimaal 50% van de bezoekers uit de gemeente. En dat red je niet.
Trouwens, met maatschappelijk tarief (30ct, 225m2 ) kom je voor 9 uur gebruik ook op 607 euro uit = 4x oude tarief en dus minimaal 20 euro entree per deelnemer, als je van 30 bezoekers uitgaat. Met standaardtarief wordt het een kleine 34 euro pp.
Exclusief de koffie en thee die de laatste keer ook best prijzig waren per thermosfles.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ik heb hier in de buurt ook even geïnformeerd of er het een en ander mogelijk is in het buurthuis.
Is wel aardig centraal in het midden van Nederland
Eens zien wat er mogelijk is.
Is wel aardig centraal in het midden van Nederland
Eens zien wat er mogelijk is.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ermelo is met anderhalf uur rijden een mooie afstand.
En ook een hele mooie omgeving trouwens…
En ook een hele mooie omgeving trouwens…
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Deze?
https://www.buurthuis-onshuis.nl/zaalhuur
Vreterij is ook wel voor elkaar:
https://www.buurthuis-onshuis.nl/catering
https://www.buurthuis-onshuis.nl/zaalhuur
Vreterij is ook wel voor elkaar:
https://www.buurthuis-onshuis.nl/catering
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Hmm ik weet dat de ESL dagen ook in Den Haag gehouden werden, en dat was in een basis school die in het weekend natuurlijk dicht is. ik kan Rob De lught dat wellicht vragen (persoon die het onderranden organiseerde toen), durf niet te zeggen of hij me/ons wil helpen, en wat hij er van af weet of dat het iemand anders was, ik heb hem al een tijdje niet gesproken. maar proberen kan altijd.
je hebt dan meer dan genoeg kamers/lokalen. maar akoestisch natuurlijk niet echt een feest en wellicht vaak te groot. en tja 1000000 tafels en stoelen. naja het is maar een idee.
opvallend dat deze evenementen trouwens altijd in het zuiden zijn, randstad heeft er weinig zin in zo lijkt het of valt moeilijk een "ONS HUIS" achtig ding te vinden
groetjes Joppe
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Beetsterzwaag, Alphen en Hengelo zijn nu niet echt in het Zuiden. En voor mij is Breda ook wel erg noordelijk.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Mij maakt het niet uit!
Ik lig toch op de achterbank bij Henkjan.
Ik lig toch op de achterbank bij Henkjan.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Ook achterin dus!
Niets mis mee!
Dan lult Henkjan maar met de navigatie.
Niets mis mee!
Dan lult Henkjan maar met de navigatie.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
waar
maar je mag ook iets in de buurt vragen of ze plek hebben , ik hou je niet tegen
fixatie van pizza's en pindasaus snap ik niet maar ok. kunt toch overal goor eten als je wil
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Vraag anders even of ze hier niet een zaaltje in de verhuur hebben.
https://stadsbrouwerijmaastricht.com/
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
In Breda worden/werden er altijd aan het eind van de dag een stuk of 25 pizza's besteld.
In Alphen kwam het wel eens voor dat er een groepje ging eten in het restaurant aan de overkant. deze serveert een hele smakelijke sateschotel.
