Af en toe niet te bereiken
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Een vol etmaal onbereikbaar, en al die tijd zelfs geen enkele reactie op ping. Als niet de server onaangekondigd 24 uur uit de lucht is gehaald voor onderhoud, lijkt het op een storing van ongekende omvang. Boeit me verder niet, maar hopelijk hopelijk komt het de bereikbaarheid tot aan de verhuizing ten goede, want dit gaat dusdanig irriteren dat de lol er echt af gaat. 
