Zie plaatje hierbovenAh!buis schreef:Maar even de twee naast elkaar gezet, 6550-K88.png een flink verschil.One World Concepts schreef:edit: is dat niet gewoon een typefoutje met die 6550?
Ik kom echt gelijke waardes tegen namelijk.
Het lijkt mij ook wat onlogisch voor een buis met bijna dezelfde specs namelijk.
Maar als die van JJ beide als de 88 zijn, dan gewoon de minst dure![]()
Anne
Zeg het maar,
Zullen we maar het gemiddelde er tussen nemen?
Naar mijn weten verwisselen veel mensen ze ook met niet al teveel problemen.
Zoals ik al zei, ik kan me maar moeilijk voorstellen dat buizen met dezelfde specs ineens heel anders gaan presteren.
Dat is gewoon niet echt heel erg logisch.
