12 inch in een doosje.

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

XXsanderXX
Berichten: 68
Lid geworden op: za 18 apr 2020, 23:21

Re: 12 inch in een doosje.

Bericht door XXsanderXX »

En weer een stukje verder.
Werkt perfect zo'n potmeter. Heel goed af te stellen en hoor geen verschil kwa tonen het blijft zijden zacht deze planar tweeter.

Gr Sander.
Bijlagen
DSC_0134.JPG
XXsanderXX
Berichten: 68
Lid geworden op: za 18 apr 2020, 23:21

Re: 12 inch in een doosje.

Bericht door XXsanderXX »

Vandaag even testen met de nieuwe versterker. Advance paris myconnect 150.
Dus volgende week kan ik de versterker halen. Alles was uitverkocht. #-o
Wat een geluid. Het volume ging op een gegeven moment behoorlijk omhoog. De verkoper kreeg toch wel een glimlach. En die zijn wel wat gewend.

Dus nog even geduld.

Gr Sander.
Bijlagen
DSC_0135.JPG
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”