aardlusbrom Gainclone

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: aardlusbrom Gainclone

Bericht door Ah!buis »

Pjotr schreef:
Ah!buis schreef:
Pjotr schreef:
Is het meer richting 6 - 8 ohm dan zou ik die 2x 23V of 2x 25V nemen.
:o Waar ga je die vinden ? Dan toch maar 2x24V O:)
Anne
Je kwam daar zelf mee :shock: https://www.ringkerntrafo.nl/shop/ringk ... html?nav=2
2x 24V is wel het meest optimale m.i.
Daar staat idd een 2x23V bij :o
Was me niet opgevallen :oops:
Anne
Buisbuzz
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 17 jan 2016, 9:09

Re: aardlusbrom Gainclone

Bericht door Buisbuzz »

Dank heren. Ik ben vandaag op vakantie gegaan. Wordt na vakantie vervolgd.
Anko
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: aardlusbrom Gainclone

Bericht door Pjotr »

Veel plezier!
Buisbuzz
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 17 jan 2016, 9:09

Re: aardlusbrom Gainclone

Bericht door Buisbuzz »

Dank! Nog wel even vraagje. Ik had alvast 15 euro op die 2 Amplimo’s geboden en de aanbieder heeft geaccepteerd. Dat is dus wel heel erg goedkoop. Misschien dan toch eerst maar met die 2 proberen? Dan is het in ieder geval aardlusbrom vrij toch?
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: aardlusbrom Gainclone

Bericht door Ah!buis »

Passen die twee wel in de kast ? :?
Ze zijn elk vermoedelijk groter dan de ene die er nu in zit.
Anne
Buisbuzz
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 17 jan 2016, 9:09

Re: aardlusbrom Gainclone

Bericht door Buisbuzz »

Ik heb het gevraagd. Ze zijn 11 cm diameter en 4,5 hoog. Ik kan helaas trafo in mijn kast niet meer meten omdat ik op vakantie ben, maar volgens mij is die niet kleiner. Voor zekerheid heb ik nog even foto van label opgevraagd, zie foto. Te gebruiken of niet? Als jullie zeggen dat ik het beter niet kan doen, dan doe ik het niet hoor 8-[
AFB992C3-4484-4FDC-AB9B-B82E30727DD8.jpeg
Oh ja, bij één van de 2 de plastic zit afscherming los. Zie foto. Is dat nog een probleem? Lijkt me dat het gemakkelijk weer vast te maken is, maar misschien komt dit allemaal heel precies?
AFB992C3-4484-4FDC-AB9B-B82E30727DD8.jpeg
Bijlagen
E2809234-DAE7-4D36-A3E0-54B8C1E6EB56.jpeg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: aardlusbrom Gainclone

Bericht door Pjotr »

Goed dat je nog wat foto's hebt gevraagd. Het zijn nog oude 220V trafo's. Ook al is het Amplimo kwaliteit, het risico bestaat dat ze teveel brommen uit zichzelf op 230V :? Dat wil je beslist niet!
Buisbuzz
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 17 jan 2016, 9:09

Re: aardlusbrom Gainclone

Bericht door Buisbuzz »

Dank Peter, ik koop ze dan toch maar niet. Nu eerst van mijn vakantie genieten!
Plaats reactie