Helaas trekt men er niet hard aan.
Eentje raakte zelfs geïrriteerd toen ik hem adviseerde om over te stappen naar een goed klinkend systeem in plaats van zijn schreeuwerige Bose 802.
Het is mijn ogen de typische kortzichtigheid van uitbaters die niet willen inzien dat een goed geluid erg belangrijk is.
Geef de bezoekers een goed en dik geluid zodat ze kunnen genieten van de muziek en toch normaal met elkaar kunnen praten.
En welk systeem heeft dat?
Juist.
En het in plaats van zo'n oversized schoendozen staat het ook nog eens mooi in ieder interieur.
Ik ben trouwens nog steeds nieuwsgierig waarom Turbax ter ziele is.
Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het ontzettend jammer vind.
Mochten de ondernemers ooit een doorstart willen maken zou ik, omdat ik er nog steeds in geloof, zelfs durven mee in te stappen.
