Luisterdag 7 october 2006 Breda II
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
dat gaat niet meer lukken want het enige setje 6600 dat ik had, heb ik vorige zaterdag verkocht en ze zijn niet eenvoudig te krijgen.Sjaudio schreef:@ Asterduc
Ik zie dat je ook de ss A4's meeneemt, zou misschien leuk zijn als jij de 6600 tweeter ipv de 7100. Die heb ik er namelijk ook in. Dus zouden we de 6600 kunnen vergelijken met de 7100. Ook gezien het prijs verschil tussen de tweeters.
groeten,
Ed.
Komt voor elkaar, ik neem ze mee!Wowly schreef:Sjaudio neemt zijn dynaudio stands mee als ik me niet vergis. En ik neem mijn driehoekige stands weer mee. Zou dat voldoende zijn?
Wowly
@ b-force: komt eraan...
Is ook niet erg, ze zullen vast en zeker niet hetzelfde klinken.asterduc schreef:dat gaat niet meer lukken want het enige setje 6600 dat ik had, heb ik vorige zaterdag verkocht en ze zijn niet eenvoudig te krijgen.
Re: luisterdag
Dit is wat er aan gedaan is:ToTo schreef:Ik kan eventueel mijn gemodificeerde Sony multikanaalsspeler meenemen????
laat maar horen.
Grt R
Alle belangrijke leidingen afgeschermd, trafo ingepakt.
Klokmodificatie met eigen voedingsprint.
Koppelc’s in de signaalweg vervangen.
Hoofdvoedingselco’s vervangen.
Netsnoer en zekeringen vervangen.
Puur klasse A zonder tegenkoppeling handgebouwde “hardwired” outputmodule.
Puur zilveren in en outputkabel met nickel plated outputs.
Alle belangrijke leidingen afgeschermd, trafo ingepakt.
Klokmodificatie met eigen voedingsprint.
Koppelc’s in de signaalweg vervangen.
Hoofdvoedingselco’s vervangen.
Netsnoer en zekeringen vervangen.
Puur klasse A zonder tegenkoppeling handgebouwde “hardwired” outputmodule.
Puur zilveren in en outputkabel met nickel plated outputs.
(Alle onderdelen/kabel op speelrichting gemonteerd.)
Bitumendemping.
Meenemen of niet want ik begreep dat er behoefte was aan een multikanaalsspeler.
Grt R
au m'n rugWowly schreef:Ik ken erik persoonlijk, maar denk niet dat hij torens komt brengen.....
Ik zou het persoonlijk wel gaaf vinden als montana langs kon komen. Hij heeft samen met jeroen schijnbaar iets heel moois gemaakt, en ik ben dan ook erg benieuwd!
hint hint
Wowly
Het is niet te doen om het hele systeem mee te nemen. Ik zou dan moeten vrij nemen en een busje moeten huren. Die kasten bij mij thuis de trap af zeulen in m'n eentje doe ik ook echt niet meer! Voor die paar liedjes in Breda is dat teveel werk. Iedereen die geinteresseerd was heeft aanstaande Vrijdag al gelegenheid bij mij thuis. En daarna is ook "iedereen" welkom!
Die set van mij zorgt ook alleen maar voor geluidsoverlast in de andere kamer!
Succes Wowly!
De Sony is ook heeeeeel zwaarWowly schreef:Als fysio ben ik bereid montana zijn rug te behandelen voor de luisterdag (geintje)
Zoals jullie al hebben gezien natuurlijk op de eerste post van deze thread hebben er al velen betaald, maar velen ook nog niet. Let er een beetje op dat het op tijd gebeurt jongens!
Wowly
-
peter geerts
- Berichten: 145
- Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10
Ik was al van plan mijn nieuwe MTM's (zie topic in showcase) mee te nemen voor in een klooi uurtje, dus als je niets anders hebt voor in de grote ruimte is dit misschien een optie?Wowly schreef:Ik krijg net van frankG door dat zijn eidolon kloon niet op tijd af zal zijn waarschijnlijk. Ik zoek dus nog een vloerstaander voor de grote ruimte. Anders wordt het mijn refmon met de dipool van Jeroen![]()
Wowly
@ Wowly: geregeld.
Aan alle anderen: behalve hier ben ik op een ander forum, www.audiofreaks.nl, actief. Daar schrijf ik ook regelmatig recensies van andermans sets. Het leek me leuk om op dat forum ook een verslagje van deze luisterdag te zetten. Daarbij wil ik niet alle componenten gaan recenseren, maar meer een sfeerverslagje met wat foto's van bijzonder fraaie projecten. Als iemand daar bezwaar tegen heeft hoor ik dat graag: als dat een meerderheid is laat ik mijn notitieblokje en camera thuis en ga ik gewoon lekker luisteren en kijken.....
Aan alle anderen: behalve hier ben ik op een ander forum, www.audiofreaks.nl, actief. Daar schrijf ik ook regelmatig recensies van andermans sets. Het leek me leuk om op dat forum ook een verslagje van deze luisterdag te zetten. Daarbij wil ik niet alle componenten gaan recenseren, maar meer een sfeerverslagje met wat foto's van bijzonder fraaie projecten. Als iemand daar bezwaar tegen heeft hoor ik dat graag: als dat een meerderheid is laat ik mijn notitieblokje en camera thuis en ga ik gewoon lekker luisteren en kijken.....
