Luisterdag 7 october 2006 Breda II

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Bij deze is het officieel. Ik heb vandaag eens gekeken en ik kan gewoon. (dacht ik ook wel trouwens).

Ik gloof dat we nog een bericht krijgen wanneer we et geld kunnen overschrijven, toch ?
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Gezien de krapte in mijn auto vanwege al die spullen die ik meeneem (en niet te vergeten b_force), neemt er al iemand standaards mee voor monitors? Kan ik die van mij thuislaten...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Sjaudio neemt zijn dynaudio stands mee als ik me niet vergis. En ik neem mijn driehoekige stands weer mee. Zou dat voldoende zijn?

Wowly

@ b-force: komt eraan...
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Sjaudio schreef:
@ Asterduc

Ik zie dat je ook de ss A4's meeneemt, zou misschien leuk zijn als jij de 6600 tweeter ipv de 7100. Die heb ik er namelijk ook in. Dus zouden we de 6600 kunnen vergelijken met de 7100. Ook gezien het prijs verschil tussen de tweeters.
dat gaat niet meer lukken want het enige setje 6600 dat ik had, heb ik vorige zaterdag verkocht en ze zijn niet eenvoudig te krijgen.

groeten,
Ed.
Gebruikersavatar
Sjaudio
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 0:03
Locatie: Venlo

Bericht door Sjaudio »

Wowly schreef:
Sjaudio neemt zijn dynaudio stands mee als ik me niet vergis. En ik neem mijn driehoekige stands weer mee. Zou dat voldoende zijn?

Wowly

@ b-force: komt eraan...
Komt voor elkaar, ik neem ze mee!

asterduc schreef:
dat gaat niet meer lukken want het enige setje 6600 dat ik had, heb ik vorige zaterdag verkocht en ze zijn niet eenvoudig te krijgen.
Is ook niet erg, ze zullen vast en zeker niet hetzelfde klinken.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Wowly schreef:
Sjaudio neemt zijn dynaudio stands mee als ik me niet vergis. En ik neem mijn driehoekige stands weer mee. Zou dat voldoende zijn?

Wowly
Hoi, als jij je driehoekige stands ook nog meeneemt dan komen we er in ruimte 1 wel uit lijkt me zo. Bedankt!
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Wowly,

Is er nog een plaatsje vrij voor n stel speakers?
Ben erg benieuwd naar jullie mening.

M.v.g. Carlo
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ntauurlijk is er nog een plekje vrij, maar dat moet dan gebeuren in de klooi-uurtjes. Dan heb je dus geen 3 x 3 kwartier aan luisteraars, maar wel een uurtje wie maar wil horen natuurlijk!!

Ik zou zeggen, neem rustig mee, anders horen we ze nooit :D

Wowly
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Re: luisterdag

Bericht door ToTo »

ToTo schreef:
Ik kan eventueel mijn gemodificeerde Sony multikanaalsspeler meenemen????
laat maar horen.

Grt R
Dit is wat er aan gedaan is:

Alle belangrijke leidingen afgeschermd, trafo ingepakt.

Klokmodificatie met eigen voedingsprint.

Koppelc’s in de signaalweg vervangen.

Hoofdvoedingselco’s vervangen.

Netsnoer en zekeringen vervangen.

Puur klasse A zonder tegenkoppeling handgebouwde “hardwired” outputmodule.

Puur zilveren in en outputkabel met nickel plated outputs.

Alle belangrijke leidingen afgeschermd, trafo ingepakt.

Klokmodificatie met eigen voedingsprint.

Koppelc’s in de signaalweg vervangen.

Hoofdvoedingselco’s vervangen.

Netsnoer en zekeringen vervangen.

Puur klasse A zonder tegenkoppeling handgebouwde “hardwired” outputmodule.

Puur zilveren in en outputkabel met nickel plated outputs.

(Alle onderdelen/kabel op speelrichting gemonteerd.)

Bitumendemping.

Meenemen of niet want ik begreep dat er behoefte was aan een multikanaalsspeler.


Grt R
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Dit lijkt me een fors gemodificeerde speler.
Heeft wel mijn voorkeur boven min of meer standaard spelers, wat vinden jullie?

Wowly
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Wowly schreef:
Dit lijkt me een fors gemodificeerde speler.
Heeft wel mijn voorkeur boven min of meer standaard spelers, wat vinden jullie?

Wowly
mee eens!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik krijg net van frankG door dat zijn eidolon kloon niet op tijd af zal zijn waarschijnlijk. Ik zoek dus nog een vloerstaander voor de grote ruimte. Anders wordt het mijn refmon met de dipool van Jeroen :mrgreen:

Wowly
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Wowly schreef:
Ik krijg net van frankG door dat zijn eidolon kloon niet op tijd af zal zijn waarschijnlijk. Ik zoek dus nog een vloerstaander voor de grote ruimte. Anders wordt het mijn refmon met de dipool van Jeroen :mrgreen:

Wowly
Misschien krijg je E.v.Voorst wel zo gek :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik ken erik persoonlijk, maar denk niet dat hij torens komt brengen.....

Ik zou het persoonlijk wel gaaf vinden als montana langs kon komen. Hij heeft samen met jeroen schijnbaar iets heel moois gemaakt, en ik ben dan ook erg benieuwd!

hint hint

Wowly
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Moet je een busje voor hem regelen...
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Wowly schreef:
Ik ken erik persoonlijk, maar denk niet dat hij torens komt brengen.....

Ik zou het persoonlijk wel gaaf vinden als montana langs kon komen. Hij heeft samen met jeroen schijnbaar iets heel moois gemaakt, en ik ben dan ook erg benieuwd!

hint hint

Wowly
au m'n rug :lol:

Het is niet te doen om het hele systeem mee te nemen. Ik zou dan moeten vrij nemen en een busje moeten huren. Die kasten bij mij thuis de trap af zeulen in m'n eentje doe ik ook echt niet meer! Voor die paar liedjes in Breda is dat teveel werk. Iedereen die geinteresseerd was heeft aanstaande Vrijdag al gelegenheid bij mij thuis. En daarna is ook "iedereen" welkom!

Die set van mij zorgt ook alleen maar voor geluidsoverlast in de andere kamer! :wink:

Succes Wowly!
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Ja, dat is de pest met die 3 of meerweg vloerstaanders, die zijn zo zwaar. Maar des te meer ruimte is er voor de monitorspeakers want die zijn er volop volgens mij. Hoeft het niet allemaal in ruimte 1 geperst te worden.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Als fysio ben ik bereid montana zijn rug te behandelen voor de luisterdag (geintje)

Zoals jullie al hebben gezien natuurlijk op de eerste post van deze thread hebben er al velen betaald, maar velen ook nog niet. Let er een beetje op dat het op tijd gebeurt jongens!

Wowly
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

ik ga NU het geld over maken :)

9owjha en ik heb geen underscore bij mijn nickname bij de mededeling, want dat snapt de postbank niet :? )
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

Wowly schreef:
Als fysio ben ik bereid montana zijn rug te behandelen voor de luisterdag (geintje)

Zoals jullie al hebben gezien natuurlijk op de eerste post van deze thread hebben er al velen betaald, maar velen ook nog niet. Let er een beetje op dat het op tijd gebeurt jongens!

Wowly
De Sony is ook heeeeeel zwaar :D
peter geerts
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10

Bericht door peter geerts »

Wowly schreef:
Ik krijg net van frankG door dat zijn eidolon kloon niet op tijd af zal zijn waarschijnlijk. Ik zoek dus nog een vloerstaander voor de grote ruimte. Anders wordt het mijn refmon met de dipool van Jeroen :mrgreen:

Wowly
Ik was al van plan mijn nieuwe MTM's (zie topic in showcase) mee te nemen voor in een klooi uurtje, dus als je niets anders hebt voor in de grote ruimte is dit misschien een optie?
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Vind ik een goed idee. Ben erg benieuwd naar de potentie van deze speaker.
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Bericht door satch »

Wowly schreef:
Zoals jullie al hebben gezien natuurlijk op de eerste post van deze thread hebben er al velen betaald, maar velen ook nog niet. Let er een beetje op dat het op tijd gebeurt jongens!

Wowly
Ik heb je rekeningnummer nog niet gehad :?:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

@ satch: Oeps, ik wist dat ik er eentje was vergeten, nog meer mensen die ik ben vergeten?

De mtm van peter gaat in de plaats van de eidolonkloon.

Wowly
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Bericht door satch »

@ Wowly: geregeld.

Aan alle anderen: behalve hier ben ik op een ander forum, www.audiofreaks.nl, actief. Daar schrijf ik ook regelmatig recensies van andermans sets. Het leek me leuk om op dat forum ook een verslagje van deze luisterdag te zetten. Daarbij wil ik niet alle componenten gaan recenseren, maar meer een sfeerverslagje met wat foto's van bijzonder fraaie projecten. Als iemand daar bezwaar tegen heeft hoor ik dat graag: als dat een meerderheid is laat ik mijn notitieblokje en camera thuis en ga ik gewoon lekker luisteren en kijken.....
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”