Dit dus..Ivo schreef:Een blog beginnen.
Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Moderator: Beheerdersteam
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Goede tip en dat bedanken gebeurt hier ook best wel. Punt blijft een beetje dat het meeste ter berde gebrachte geen advies is maar persoonlijk commentaar. Daarmee is de scheidslijn tussen forum en babbelbox een beetje verloren geraakt.Ivo schreef:Bedank iemand eens voor zn advies en laat het erbij, kijk wat er gebeurt...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Een forum blijft toch altijd een levendig medium en als je daar niet tegen kunt, dan post je je bouwprojecten maar hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=63
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=63
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Mijn advies is niet dat je dankbaar moet zijn, maar dat je zorgt dat het niet eindeloos door gaat. Sturen op gewenste uitkomst.Pjotr schreef:Goede tip en dat bedanken gebeurt hier ook best wel. Punt blijft een beetje dat het meeste ter berde gebrachte geen advies is maar persoonlijk commentaar. Daarmee is de scheidslijn tussen forum en babbelbox een beetje verloren geraakt.Ivo schreef:Bedank iemand eens voor zn advies en laat het erbij, kijk wat er gebeurt...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
In dat geval...
Leeuwarden schreef:Slotje, Barry.
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Hahahahaha wat denk je dat mijn reactie daar op is? Je nodigt me uit om nogmaals te zeggen dat ik het er niet mee eens ben om te zeggen dat een draadje niet goed loopt, dat een bepaalde discussie moet stoppen, dat de mods enz. Kans is groot dat jij of een ander daar weer op reageert, ga ik weer reageren enz enz enz... Lees de legendarische ruziedraadjes maar eens na. Loopt altijd tussen dezelfde pipo's uit de hand, allemaal die insteek van het laatste woord.
Nou ja. Bedankt voor de aanleiding, ik ga loesoe.

Nou ja. Bedankt voor de aanleiding, ik ga loesoe.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
We bedoelen hetzelfde dus.Ivo schreef:Loopt altijd tussen dezelfde pipo's uit de hand, allemaal die insteek van het laatste woord.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Sluit me hier bij aan.ds23man schreef:Een forum blijft toch altijd een levendig medium en als je daar niet tegen kunt, dan post je je bouwprojecten maar hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=63
Discussies zijn van alle tijden, dat ze uit de hand (kunnen) lopen ook.
Sterker nog, zou niet willen dat we altijd op een lijn liggen dat we nooit onenigheid zouden kunnen hebben.
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Inderdaad niks nieuws,bas focal m180 schreef:Discussies zijn van alle tijden, dat ze uit de hand (kunnen) lopen ook.
Kijk maar in de ZBA topics van een jaar of 10 - 11 terug. toen sloeg men elkaar al virtueel de hersens in over zaken als jitter in DAC's en UCD's.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Jitter in eindtrappen?

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Okee, een tikje ongelukkig geformuleerd...
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Er is wel iets mis met onze larieo-ds man de laatste tijd
.Zou maar 's van shampoo veranderen
Anne
Anne
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
'Tis idd wel erg opvallend. En hij heeft toch ook geen schoolgaande kinderen...Ah!buis schreef:Er is wel iets mis met onze larieo-ds man de laatste tijd.Zou maar 's van shampoo veranderen
![]()
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Wat is er nou weer mis?Ah!buis schreef:Er is wel iets mis met onze larieo-ds man de laatste tijd.Zou maar 's van shampoo veranderen
![]()
Anne
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Je kunt ook via je profiel, alle berichten teruglezen
die je zelf gepost hebt.

die je zelf gepost hebt.
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Wow, een speciaal plekje in het hart van de moderators,
en hoe bereik je die status?
en hoe bereik je die status?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Ik denk dat het in de voornaam zit.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Marp schreef:Bijna alle...
Dit is echt in en in triest. Waarom laten jullie dit toe?
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Omdat ze jou ook weer toegelaten hebben. 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Als je kennis van de achtergrond zou hebben, Ray, dan zou je weten dat je een bijzonder ongepaste reaktie geeft. Los van dat zijn de situaties in de verste verte niet vergelijkbaar.
Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts
Laten we elkaar nu maar niet de maat gaan nemen Jan. Juist dat is m.i. ongepast en vaak een oorzaak van het ontsporen van draadjes.
